Rozhovory s Anabixom
aneb odpovede našich klientov na otázky:
- Ako riešili evidenciu klientov a zakáziek skôr?
- Prečo si vybrali práve Anabix CRM?
- Ako sa zmenila ich práca zavedením systému?
- Čo najviac oceňujú na Anabix CRM?
Pavel Makovský
„Skúšali sme rôzne riešenia od excelovských tabuliek, po iné CRM. Hlavnými dôvodmi výberu Anabix CRM pre nás bola integrácia rôznych SW riešení, ktoré používame a využitie CRM ako hlavného nástroja pri práci so záujemcami a študentmi. Vďaka jednoduchej integrácii s ďalšími používanými systémami sa zrýchlila naša práca, znížila sa chybovosť a nutnosť rôznych podporných aplikácií či systémov.“
Pavel Klapka
„Predtým sme používali excelovskú tabuľku, ktorá nám priniesla iba zmätok. Po zavedení Anabix CRM sa naša obchodná agenda výrazne zmenila. Vieme, kto sa stará o klienta, čo všetko s ním preberal a aké budú ďalšie kroky. Využívame prevažne funkcie, ktoré má každé CRM mať, tzn. databázu kontaktov s celou históriou, filtráciu podľa lokácie, funkcie, a samozrejme notifikáciu a automatizáciu.“
Aneta Daňková
„Predtým sme pracovali s excelovskými tabuľkami, čo sa s nárastom klientov stalo neprehľadné. Po zavedení Anabix CRM, ktorý nám prišiel ako cenovo dostupný a ľahký na ovládanie, máme všetko prehľadne na jednom mieste a jednoducho filtrujeme potrebné údaje. Využívame možnosť priraďovania úloh namiesto toho, aby sme posielali zbytočné e-maily a vždy vieme, v akom procese zákazka je.“
Jan Avkovský
„Klasicky sme používali excelovské tabuľky, Google kontakty a mali sme porady, kde sme si informácie navzájom odovzdávali ústne. Vďaka Anabixu CRM máme prepojené e-maily naprieč organizáciou s nadviazaním na konkrétne kontakty a obchodné prípady. Veľmi nám to pomáha k rýchlej a presnej orientácii a tým aj väčšej efektivite našej práce.“
Jiří Zubík
„Všetky naše aktivity sme evidovali v prostredí zdieľaných dokumentov Google Docs. Po pár mesiacoch sme zistili, že trávime príliš veľa času pri uzatváraní obchodných prípadov, čo bolo veľmi neefektívne.
Práca v Anabix CRM nám priniesla hlavne úsporu času. Všetko je na jednom mieste – prehľad v úlohách, záznamy e-mailovej komunikácie, evidencia dokumentov a poznámok pri jednotlivých kontaktoch.“
Jana Fajnorová
„Prehľady o klientoch a zákazkách sme viedli na zdieľanom disku, nemali sme žiadny sofistikovaný program pre správu dát. Na Anabix CRM veľmi oceňujeme zákaznícku agendu, zahrňujúcu informácie o klientovi, nevyhnutné GDPR a evidenciu obchodných prípadov. Prínosom je oveľa lepšia dohľadateľnosť všetkých záznamov a dokumentov.“
Richard Skýva
„Po intenzívnej práci iba s Excelom, Outlookom a rôznymi aplikáciami som objavil systematickosť CRM systému. Pomohol mi ako s automatizáciou procesov, zdieľaním informácií a úloh, tak aj s využitím webových formulárov.
Anabix CRM som si vybral práve pre to, že spĺňa potrebné parametre, a vie sa prepojiť s ďalšími využívanými aplikáciami ako napríklad SmartEmailingom.“
Petr Smutný
„Najdôležitejšie je pre nás predovšetkým udržať si prehľad v zákazkách, možnosť sledovať ich vývoj, riešiť prípadné reklamácie a neskoršie úpravy.
Predtým sme si viedli iba klasické zložky, v ktorých sme museli dohľadávať.
Vďaka Anabix CRM máme prehľad o všetkom dianí k danému kontaktu alebo zákazke, a lepšie si plánujeme úlohy.“
Martin Gašpar
„Predtým sme používali vlastný systém s jednoduchou databázou inštitúcií a príslušných kontaktov, ktoré obsahovali záznamy o uskutočnených stretnutiach a výstupoch.
Anabix CRM nám umožnil mať prehľad o všetkom dianí, do systému môžu nazerať rôzne oddelenia naprieč spoločnosťou a cenením si toho, že nám odpadla práca s excelovskými tabuľkami a prepisovaním.“
Tomáš Nutil
„Začínal som v Exceli a zároveň na rôznych portáloch. Po tom, čo som zvolil Anabix CRM, mám prehľadne rozdelené klientov v rôznych zoznamoch a prehľad v komunikácii, ktorá s klientmi prebehla. Keď sa nový klient rozhodne pre spoluprácu, asistentka hneď vie, k akému mentoringovému programu mu má zaslať uvítanie, akú čiastku má fakturovať a aké materiály mu má odoslať. Veľmi oceňujem funkciu tzv. „triggerov“, ktorá umožňuje prepojenie niekoľkých rôznych funkcií Anabixu.“
Bohumila Severýnová
„Prvých klientov sme vo firme evidovali iba v excelovských tabuľkách, ale už vtedy nám bolo jasné, že budeme potrebovať systematickosť CRM systému. Anabix CRM sme zvolili vďaka cenovej dostupnosti, možnosti napojenia na všetky ďalšie systémy, ktoré na prácu so zákazníkmi využívame a predovšetkým tomu, že ide o český systém.
Všetky informácie máme prehľadne na jednom mieste a práca je tak jednoduchšia. Chválim si tiež automatické napojenie na webovú stránku aj mailing.“
Josef Dvořák
„Sme závislí na zákazkách. Predtým sme informácie zhromažďovali v doskách, v e-mailoch a tiež nosili v hlave.
Anabix CRM nám pomohol tieto informácie z hlavy vypustiť a ku každej realizovanej zákazke je mať na jednom mieste. Vďaka exportu do Excelu môžeme sledovať vývoj v grafoch a ukazovateľoch.“
Robin Musil
„Myslím si, že CRM je neoddeliteľnou súčasťou úspešnej firmy. Informácie o klientoch sme uchovávali v tabuľkách či papierovej evidencii. Anabix CRM nám umožnil pracovať jednoducho, efektívne, prehľadne a s informáciami, ktoré potrebujeme.
Na karte klienta teraz vyhľadáme všetko, čo je pre nás dôležité. Od prvého kontaktu až po spísanie zmluvy na realizáciu digitalizácie projektu.“
Vlasimír Baletka
„Správu svojich kontaktov a obchodných aktivít som vždy riešil v Exceli, poznámkach a kalendári Google.
Vďaka Anabix CRM sa moja práca stala systematickejšou a prehľadnejšou. Všetko dôležité, čo sa týka kontaktov a obchodných prípadov mám na jednom mieste a môžem sa venovať kľúčovým veciam.
Anabix CRM ma upozorní na termíny, rozpracované zákazky a ďalšie dôležité veci pre moju prácu.“
Josef Hajkr
„Špecializujeme sa na projektové riadenie a naša firma sa tak neustále rozrastá a pribúda stále viac kontaktov a projektov. Preto bolo potrebné sa od Excelu a Wordu presunúť k CRM systému.
S Anabix CRM sa naša práca zmenila zásadne. Všetci majú prehľad o akvizičnej a obchodnej fáze, dodržiavajú termíny, osvedčilo sa aj prepojenie pomocou zoznamov na SmartEmailing a realizujeme online dotazníky. Sme schopní reagovať okamžite a sledovať priebežne stav rozpracovaných kontaktov.“
Tereza Vašinová
„Všetky informácie o klientoch sme uchovávali v zložkách v Outlooku a obrovských XLS súboroch, ktoré evidovali až 5 rokov záznamov a komunikácie z prvých rokov firmy. Akékoľvek exporty, reporty a výstupy boli veľmi pracné a spomaľovali náš zákaznícky servis. S Anabix CRM máme lepší prehľad o práci našich obchodníkov, spätnej väzbe našich klientov a môžeme lepšie plánovať kampane a marketingové aktivity.“
Radek Pohnán
„Kontakty som predtým evidoval v Google kontaktoch. Pre sledovanie zákaziek som vyskúšal viacero riešení, jedným z nich bola aj Google tabuľka.
Anabix CRM som si vybral predovšetkým pre jednoduchosť prostredia, možnosť definovania vlastných polí, či internú automatizáciu pomocou triggerov.
Napríklad využívam informáciu o tom, že zákazníkovi bude končiť ročné predplatné G Suite alebo že som ho dlhšiu dobu nekontaktoval.“
Dáša Černá Gajdošová
„Evidenciu klientov sme viedli najskôr v excelovskej tabuľke. Najskôr nám to stačilo, ale ako sa databáza klientov rozrastala, tabuľky pre nás už boli neprehľadné. Anabix CRM je prehľadný, jednoduchý a má intuitívne ovládanie. Všetko dôležité mi denne pripomína e-mailom. Veľmi oceňujem sekciu „Obchodné prípady“, kde je evidencia celej zákazky. Mám tu prehľad o financiách a všetkých mojich aktivitách a úlohách s našimi klientmi a firmami.“
Referencie našich zákazníkov
„CRM systém Anabix je výborný nástroj na riadenie vzťahov so zákazníkmi a obchodnými partnermi, pretože v jednoduchom a intuitívnom prostredí sa nachádzajú všetky k tomu potrebné nástroje. Pokiaľ sme pre tento účel používali bežné office nástroje, práca bola neefektívna a mnohé obchodné príležitosti nám unikali. Hoci sme používali viac nástrojov, informácie boli duplicitné a naopak, mnohé chýbali v ten pravý čas. Teraz je všetko na jednom mieste, prehľadne štruktúrované, zdieľané pre každého vo firme, dostupné odkiaľkoľvek, z čohokoľvek a ešte aj s notifikáciou úkolov a iných udalostí. Anabix je skrátka skvelý.“
„V Smart Network z pozície prevádzkovej manažérky pracujem s Anabixom na dennej báze. Je nás celý tím, preto oceňujem, že sa dá v tomto CRM rôzne zdieľať, priraďovať, triediť, exportovať a reportovať. Anabix je veľmi intuitívny, čo oceňujem obzvlášť pri zaučovaní nováčikov. Veľkou výhodou je aj možnosť mobilnej verzie – takže aj pri práci mimo počítača si môžem komunikáciu v jednotlivých prípadoch poznačiť. Neodmysliteľnou súčasťou Anabixu je pre nás aj servisná podpora, ktorú nám tím Anabixu poskytuje. Ako veľkú výhodu vidím to, že sú v Anabixe ochotní vypočuť naše pripomienky a dokonca sa nechajú našimi potrebami aj inšpirovať k tomu, aby pridali nové funkcie CRM. S Anabixom sme ja aj celý Smart tím veľmi spokojní.“
„Dlhšiu dobu sme sa rozhodovali, ktorý CRM systém zaradiť do našej firemnej komunikácie. Rozhodli sme sa pre Anabix. Prostredie je veľmi natívne - vyhovuje nám "all in one page" prostredie. Nespornou výhodou je prepojenie a synchronizácia so SmartEmalingom. Oceňujem tiež technickú podporu od tvorcov programu, hlavne v začiatkoch práce s aplikáciou.“