Udržať si prehľad v zákazkách, mať možnosť sledovať ich vývoj, riešiť prípadné reklamácie alebo neskoršie úpravy, je jedna z najdôležitejších vecí pre firmu Alarmtec s.r.o. Ako predtým evidovali zákazky a v čom im najviac Anabix CRM každý deň pomáha? Viac v našom novom rozhovore s Petrom Smutným.

Prosím predstavte stručne čitateľom, akou činnosťou sa zaoberáte. V akom odbore pracujete?

Naša firma ALARMTEC s.r.o. sa prevažne zaoberá elektroinštaláciami slaboprúdových a bezpečnostných systémov. Výnimkou nie sú silnoprúdové inštalácie a optické siete.

V oblasti slaboprúdov sa pohybujeme v širokom spektre a riešime požiadavky typu kamerových, zabezpečovacích a požiarnych systémov, dátových sietí, inteligentných domov (SMART HOME), priemyselných projektov, perimetrických a zamykacích systémov a novo aj ozvučenie. Za všetkými týmito skupinami máme dlhoročnú prax a plníme tak priania našich klientov. Pri nadväzovaní nových obchodných príležitostí je spokojnosť na oboch stranách k čomu nám v najväčšej miere pomáhajú referencie našich prác.

Sme síce malá firma, ale vieme zabrať a riešiť projekty veľkých korporácií, rovnako tak aj ''malé veci''. Vždy sa snažíme nájsť riešenie k obojstrannej spokojnosti.

Nie sme ani firma typu výberových konaní za najlacnejšiu cenu. Preferujeme férové ​​jednanie a kvalitu, s ktorou by mal byť zákazník vždy spokojný a tiež, aby si mohol povedať „investoval som dobre“.

Popíšte prosím vašu situáciu pred zavedením Anabix CRM. Ako ste riešili evidenciu kontaktov, sledovali zákazky?

Neviem, či je to vôbec prezentovateľné 😊 Evidencia kontaktov - prevažne zoznam v mobilných telefónoch a archivácia emailovej komunikácie. Čo sa týka jednotlivých zákaziek, klasické zložky členené podľa názvu zákazky. Sledovanie zákaziek? No… nemali sme potrebu zákazky nejako výrazne sledovať, keď bolo treba tak sme čo najskôr riešili servis, revízie, inštalácie…a tým, že zákazky chodia samé, nebol ani poriadny prehľad čo sa dialo na tej danej zákazke napríklad pred dvoma mesiacmi.

Aké boli vaše dôvody na výber nového CRM riešenia a prečo ste si vybrali práve Anabix CRM?

Hlavne zmena vedenia komunikácie a prehľad o zákazkách. Na Anabix ma priviedol Smart emailing, kde sme v tej dobe riešili vylepšenia emailovej komunikácie a marketingu. A odvtedy postupne Anabix vyšplhal vo všetkých internetových nástrojoch na pozícii 1 a stále pretrváva. Používame Anabix denne.

Ako a v čom sa zmenila vaša práca vďaka používaniu Anabix CRM?

Hlavne prehľad o všetkom dianí k danému kontaktu alebo zákazke. Ďalej lepšie plánovanie a určovanie úloh, automatické upozorňovanie a používateľské doplnenie potrebných údajov podľa našich požiadaviek.

Anabix je intuitívny, a aj keď sme technická firma tak aj pri niektorých online nástrojoch sa ľahko stratíte a ANABIX poskytuje cez Štěpána Musila silný ONLINE nástroj pre každú firmu. Venujú sa svojim zákazníkom a nie je to len na sľuboch.

Aké funkcie Anabix CRM najviac oceňujete a aké najviac využívate?

Oceňujeme najviac jadro ANABIXu a to sú poznámky, úlohy a obchodné prípady. Všetko ostatné ďalej automatizuje systém a uľahčuje tak prácu (triggery, vlastné pole…)

Veľkou výhodou Anabixu je aj GDPR, ktoré je v základe dostatočne podchytené.

JAkú vašu službu, produkt, projekt, tip chcete predstaviť čitateľom? Popíšte nám ho prosím.

Tak všeobecne je možné ponúknuť firmám aj domácnostiam SMART HOME LOXONE, kde vidíme u klientov najväčšie nadšenie a využiteľnosť ''na mieru''

Pri kamerovom systéme alebo zabezpečení klient vždy vie čo približné dostane, ale pri SMART riešení sú stále otvorené ďalšie a ďalšie možnosti a splnenie rôznych, často aj bežne nesplniteľných požiadaviek

Pre našich zákazníkov máme pripravené množstvo rôznych špeciálnych riešení typu riadenia chladiacich, mraziacich zariadení, automatické nahadzovanie FVE ..... až po bežné veci typu riadenia svetiel, kúrenia, žalúzií v dome.

Ďakujeme za rozhovor.

Štěpán Musil

Mgr. Štěpán Musil

10/2021

Komentáre

Vyskúšajte CRM systém Anabix