Rozhovory s Anabixom
Jana Fajnorová
Jana Fajnorová
„Nemali sme pred implementáciou CRM systému žiadny sofistikovaný program pre správu dát. Prehľady o klientoch a zákazkách sme viedli na zdieľanom disku,“ hovorí Jana Fajnorová zo spoločnosti FAXXX s. r. o. Hlavným dôvodom prechodu na Anabix CRM bolo zjednodušenie, sprehľadnenie a možnosť zapisovať o klientoch dôležité informácie. Ako sa im toto podarilo u Anabix CRM naplniť? Dozviete sa v rozhovore.
Spoločnosť FAXX s.r.o. pôsobí v dvoch odboroch. Ako reklamná agentúra a zároveň stavebná firma, ktorá sa zameriava na fit-out komerčných priestorov. Historicky je ale od počiatku základom výroba a predaj reklamných predmetov pre firemných zákazníkov. Táto naša činnosť je spojená so sociálnym aspektom – prevádzkujeme už niekoľko rokov chránenú dielňu, v ktorej sa vyrába veľká časť reklamných predmetov na mieru.
Keďže sme podnik s neveľkým počtom zamestnancov na obchodnom úseku, nemali sme pred implementáciou CRM systému žiadny sofistikovaný program pre správu dát. Prehľady o klientoch a zákazkách sme viedli na zdieľanom disku. Avšak, toto bola skôr statická databáza, história a poznámky k zákazkám nebolo možné zapisovať a boli potrebné porady a osobná komunikácia medzi členmi tímu, aby sme mali aktívny prehľad o stave zákazky.
Hlavným dôvodom, prečo sme sa rozhodli zapojiť CRM riešenie, bolo docieliť sprehľadnenie obchodných procesov a riadenie vzťahov so zákazníkmi.
Hľadali sme intuitívny systém pre riadenie obchodného tímu, zaznamenávanie agendy klientov a obchodných projektov. Funkcionalít a možností využitia CRM systémov je mnoho, ale pre nás bola kľúčovým aspektom pri výbere systému prehľadnosť a jednoduchosť
Dôležitá pre nás bola tiež rýchlosť vyhotovenia záznamu o klientovi či aktivite k obchodnému prípadu, pretože pre obchodníka je proces zadávania dát do systému jednoznačne najmenej obľúbená časť pracovnej činnosti.
Veľmi oceňujeme zdieľanie dát, ktoré zjednodušilo a sprehľadnilo komunikáciu obchodného tímu a tiež to, že sú záznamy prístupné pre členov tímu odkiaľkoľvek, z home office či na cestách.
Prínosom je oveľa lepšia dohľadateľnosť všetkých záznamov, dokumentov a historie komunikácie s jednotlivými zákazníkmi.
Zákaznícku agendu, zahrňujúcu informácie o klientovi, nevyhnutné GDPR a evidenciu obchodných prípadov. Vyriešiť komplexne a prehľadne túto otázku bolo kľúčové. Sme radi, že systém v tejto oblasti funguje podľa našich predstáv a vyhovuje našim potrebám.
Zameriavame sa predovšetkým na komunikáciu s firemnými klientmi. Benefitom spolupráce s nami je možnosť obstarania reklamných predmetov, výrobkov a služieb v rámci náhradného plnenia, čo ocenia väčšie podniky. Chránená dielňa sa aktívne podieľa na výrobe reklamných predmetov, označovaní logom klienta, na kompletizáciách aj samotnej finálnej expedícii. Informácie máme na webe www.faxx.cz.
Ďakujeme za rozhovor.
Mgr. Štěpán Musil
07/2022
Komentáre