Anabix CRM pre obor SERVIS
Nechajte si sledovať dôležité termíny
Termíny servisných prehliadok vás už nezaskočia. Dohodnuté úlohy budete plniť včas.
Anabix CRM vás vopred upozorní na všetko dôležité.
V odbore SERVIS využijete:
Stránka kontaktu
Srdce vášho podnikania
Nájdete na všetko dôležité, čo potrebujete vedieť o svojich potenciálnych záujemcoch, zákazníkoch či externých spolupracovníkoch. Pre ďalšie informácie typu Odbor činností, Záujmy, Preferencie si ľahko vytvoríte Vlastné pole. Na kartu si zapisujete či nahrávate záznamy zo schôdzok či telefonátov a sledujete, ktoré zákazky s klientom riešite.
Obchodné prípady
Sledujte potenciálne aj rozjednané zákazky
Jednotlivé zákazky si sledujte cez obchodné prípady. Vytvorte si k nim vlastné pole pre špecifiká danej zákazky (typ stroja, dátum budúceho servisu a pod.). Pod Obchodný prípad si priraďujte jednotlivé zápisy zo schôdzok či telefonátov, konkrétne úlohy pre vás aj spolupracovníkov a potrebné prílohy (zmluvy, odovzdávacie protokoly, servisné správy).
Triggery
Automatizujte svoju prácu s Anabixom
Automatizáciu najviac využijete na vytváranie úloh, ktoré vám budú pripomínať blížiaci sa termín ďalšieho servisu. Pripravíte si jednoducho šablónu úlohy a pravidlo koľko dní pred termínom sa vám má úloha vytvoriť, automatizácia vie aj aktualizovať dátum podľa posledného zápisu aktivity servisným technikom. S nastavením vám radi pomôžeme.
Zoznamy
Majte poriadok v kontaktoch raz a navždy
Kontakty si trieďte do skupín podľa rôznych kritérií – regiónu, typu služieb či produktov, ktoré od vás zákazníci majú alebo podľa obchodníka, ktorý sa o kontakty stará. Každý kontakt môže byť vo viacerých zoznamoch. Nad zoznamami môžete nastaviť užívateľské oprávnenia aj vyššie spomínanú automatizáciu procesov, napríklad stráženie neaktivity v komunikácii.
Prehľady
Poriadok v dátach sa vám oplatí
Filtrujte si otvorené obchodné prípady či kontakty, u ktorých je naplánovaná servisná kontrola, napríklad na najbližší mesiac. Rovnako ľahko zistíte, kto a s akým výstupom posledný servis vykonával. Výsledný prehľad si môžete tiež vyexportovať na ďalšie použitie.
A to nie je zďaleka všetko!
Pozrite sa na prehľad všetkých funkcií Anabix CRM
Alebo si rovno založte testovací účet a dohodnite si úvodnú konzultáciu
Referencie našich zákazníkov
„Najdôležitejšie je pre nás predovšetkým udržať si prehľad v zákazkách, možnosť sledovať ich vývoj, riešiť prípadné reklamácie a neskoršie úpravy. Predtým sme si viedli iba klasické zložky, v ktorých sme museli dohľadávať. Vďaka Anabix CRM máme prehľad o všetkom dianí k danému kontaktu alebo zákazke, a lepšie si plánujeme úlohy.“
„Sme závislí na zákazkách. Predtým sme informácie zhromažďovali v doskách, v emailoch a tiež nosili v hlave. Anabix CRM nám pomohol tieto informácie z hlavy vypustiť a ku každej realizovanej zákazke ich mať na jednom mieste. Vďaka exportu do Excelu môžeme sledovať vývoj v grafoch a ukazovateľoch.“
Predtým sme používali excelovskú tabuľku, ktorá nám priniesla iba zmätok. Po zavedení Anabix CRM sa naša obchodná agenda výrazne zmenila. Vieme, kto sa stará o klienta, čo všetko s ním preberal a aké budú ďalšie kroky. Využívame prevažne funkcie, ktoré má každé CRM mať, tzn. databázu kontaktov so všetkou históriou, filtráciu podľa lokácie, funkcie, a samozrejme notifikáciu a automatizáciu.“