Anabix CRM pre obor OBCHOD
Pracujte podľa vlastného výberu v kancelárii aj na cestách
Majte prehľad 24/7. K dôležitým informáciám sa dostanete
v počítači aj v mobile.
S Anabix CRM vám stačí iba internetové pripojenie.
V odbore OBCHOD využijete:
Stránka kontaktu
Srdce vášho podnikania
Na karte kontaktu nájdete všetky pre vás dôležité informácie. Zapisujte si tu záznamy zo schôdzok či telefonátov a rozdeľujte úlohy. Kartu kontaktu si ľahko zobrazíte aj na svojom mobilnom telefóne – nemusíte sťahovať žiadne aplikácie, stačí sa do systému prihlásiť na vašom mobile cez ľubovoľný prehliadač a systém vám mobilnú verziu sám ponúkne.
Zoznamy
Majte poriadok v kontaktoch raz a navždy
Kontakty si trieďte do skupín podľa budúceho záujmu klientov, podľa lokácie, aktuálnych zákazníkov, s ktorými obchod aktuálne riešite alebo napríklad podľa obchodníka, ktorý sa o kontakty stará. Každý kontakt môže byť vo viacerých zoznamoch. Na zoznamy je možné nadviazať aj používateľské oprávnenie, takže môže každý obchodník vidieť len svoje kontakty.
Obchodné prípady
Sledujte potenciálne aj rozjednané zákazky
Na jednotlivé zákazky si vytvárajte obchodné prípady, k nim si pripravte vlastné pole na sledovanie stavu zákazky, dôležité termíny alebo čiastky. Zápisy či nahrávky zo schôdzok a telefonátov si priraďujte tiež pod jednotlivé obchodné prípady, rovnaké platí aj pre úlohy, ktoré si dáte sami sebe alebo delegujete na druhé.
Triggery
Automatizujte svoju prácu s Anabixom
Úsporu času aj istotu, že na nič dôležité nezabudnete, vám stráži automatizácia. Nastavte si postupnosť jednotlivých úloh pre najčastejšie typy zákaziek, strážte termíny, počet dní od poslednej objednávky či schôdzky s klientom alebo nadviažte vytváranie úloh priamo na výstupy z jednotlivých stretnutí. S nastavením automatizácie vám radi pomôžeme.
Prehľady a Reporty
Poriadok v dátach sa vám oplatí
Mať prehľad nad zákazkami, klientmi i prácami jednotlivých obchodníkov je dôležité, preto nájdete v Anabixe prehľady podľa Obchodných prípadov, Kontaktov, Aktivít aj Úloh, rovnako tak súhrnné reporty. Ľahko tak zistíte koľko mal, ktorý obchodník schôdzok a telefonátov za určité obdobie, koľko objednávok a v akej hodnote.
A to nie je zďaleka všetko!
Pozrite sa na prehľad všetkých funkcií Anabix CRM
Alebo si rovno založte testovací účet a dohodnite si úvodnú konzultáciu
Referencie našich zákazníkov
„Všetky informácie o klientoch sme uchovávali v zložkách v Outlooku a obrovských XLS súboroch, ktoré evidovali až 5 rokov záznamov a komunikácie z prvých rokov firmy. Akékoľvek exporty, reporty a výstupy boli veľmi pracné a spomaľovali náš zákaznícky servis. S Anabix CRM máme lepší prehľad o práci našich obchodníkov, spätnej väzbe našich klientov a môžeme lepšie plánovať kampane a marketingové aktivity.“
Vyskúšali sme niekoľko CRM systémov, ale až Anabix sme začali skutočne používať. Vďaka jeho ON-LINE dostupnosti ho náš obchodný aj realizačný tím používa kedykoľvek a odkiaľkoľvek. Za pomocou Anabixu máme skutočný prehľad a zlepšili sme tak našu efektivitu práce. Anabix je prehľadný a intuitívny.
„Dlhšiu dobu sme sa rozhodovali, ktorý CRM systém zaradiť do našej firemnej komunikácie. Rozhodli sme sa pre Anabix. Prostredie je veľmi natívne - vyhovuje nám "all in one page" prostredie. Nespornou výhodou je prepojenie a synchronizácia so SmartEmalingom. Oceňujem tiež technickú podporu od tvorcov programu, hlavne v začiatkoch práce s aplikáciou.