Anabix CRM pre obor MLM
Pridelujte používateľské práva podľa vašich potrieb
Rozdeľte si klientov do skupín podľa svojich obchodníkov, regiónu alebo služieb či produktov.
S Anabix CRM sa o svoj predajný tím ľahko postaráte.
V odbore MLM využijete:
Stránka kontaktu
Srdce vášho podnikania
Každý váš klient má v Anabixe svoju kartu, na nej si evidujete informácie, ktoré o ňom viete. Zakladať si k tomu môžete vlastné pole (napr. záujmy, preferencie, časové možnosti, výška zľavy, splatnosti a pod.). Na karte si tiež zapisujete hovory, schôdzky, využiť môžete aj nahrávanie hlasových správ, dávate si úlohy sami sebe alebo na svojich spolupracovníkov.
Zoznamy
Majte poriadok v kontaktoch raz a navždy
V MLM odbore je dôležité triedenie klientov podľa toho, ktorému obchodníkovi patrí a nadväznosť na užívateľské oprávnenia. V Anabixe je možné presne určiť, do ktorých zoznamov čiže na aké kontakty môže daný užívateľ vidieť. Každý obchodník môže mať samozrejme aj viac zoznamov a triediť si klientov podľa skupín produktov/služieb, ktoré klient využíva.
Webové formuláre
Zbierajte záujemcov z webu aj spätnú väzbu
V MLM sa často stáva, že obchodník nemôže mať svoj vlastný web (ten je riešený centrálou). Výhodou formulárov v Anabixe je možnosť mať vlastný odkaz, ktorý je dostupný priamo na našom serveri a môžete ho zdieľať v príspevkoch na sociálnych sieťach alebo v e-mailoch, výstupy z formulára či dotazníka sa tak dostanú ľahko priamo do vášho účtu v Anabixe.
Triggery
Automatizujte svoju prácu s Anabixom
Na výstupy z formulárov si nastavte automatizáciu, podľa toho, čo vám klient vyplní sa môže v systéme rovno generovať príslušnú úlohu. Automatizáciu využijete aj na stráženie neaktivity s klientmi – systém vie sledovať, ako dlho ste nezapísali schôdzku či telefonát a upozorniť, keď je obdobie dlhšie, než je žiaduce. To isté platí pre stráženie dôležitých termínov.
Prehľady
Poriadok v dátach sa vám oplatí
Ak máte svojich obchodných spolupracovníkov, potrebujete vedieť, ako sú aktívni, koľko majú svojich klientov, koľko robia schôdzok, telefonátov, objednávok, na to slúžia prehľady a reporty v Anabixe. Ľahko si nájdete konkrétneho obchodníka a zistíte, ako ich na tom a či potrebuje vašu pomoc.
Výsledný prehľad si môžete tiež vyexportovať na ďalšie použitie.
A to nie je zďaleka všetko!
Pozrite sa na prehľad všetkých funkcií Anabix CRM
Alebo si rovno založte testovací účet a dohodnite si úvodnú konzultáciu
Referencie našich zákazníkov
„CRM systém Anabix je výborný nástroj na riadenie vzťahov so zákazníkmi a obchodnými partnermi, pretože v jednoduchom a intuitívnom prostredí sa nachádzajú všetky k tomu potrebné nástroje. Ak sme na tento účel používali bežné office nástroje, práca bola neefektívna a mnohé obchodné príležitosti nám unikali. Aj keď sme používali viac nástrojov, informácie boli duplicitné a naopak, mnohé chýbali v ten pravý čas. Anabix je skrátka skvelý."
„Kontakty som predtým evidoval v Google kontaktoch. Pre sledovanie zákaziek som vyskúšal viacero riešení, jedným z nich bola aj Google tabuľka. Anabix CRM som si vybral predovšetkým pre jednoduchosť prostredia, možnosť definovania vlastných polí, či internú automatizáciu pomocou triggerov. Napríklad využívam informáciu o tom, že zákazníkovi bude končiť ročné predplatné G Suite alebo že som ho dlhšiu dobu nekontaktoval.“
"Po intenzívnej práci iba s Excelom, Outlookom a rôznymi aplikáciami som objavil systematickosť CRM systému. Pomohol mi ako s automatizáciou procesov, zdieľaním informácií a úloh, tak aj s využitím webových formulárov. Anabix CRM som si vybral práve pre to, že spĺňa potrebné parametre, a vie sa prepojiť s ďalšími využívanými aplikáciami ako napríklad SmartEmailingom."