Zistite prínos online CRM systému ANABIX

PRE VÁŠ OBOR PODNIKANIA

FINANCIE

Úsporte čas s automatizáciou procesu. Budete mať viac priestoru na vašich klientov a vylepšenia služieb.
Prínos pre odbor FINANCE

REALITY

Majte všetko prehľadne a na jednom mieste. Predaj aj prenájom nehnuteľnosti vám pôjde lepšie od ruky.
Prínos pre odbor REALITY

VZDELÁVANIE

Udržujte si ucelený prehľad o kurzoch, školeniach či konzultáciách. Vaši ľudia aj účastníci to určite ocenia.
Prínos pre odbor VZDELÁVANIE

MLM

Rozdeľte si klientov do skupín podľa svojich obchodníkov, regiónu alebo ponúkaných služieb či produktov.
Prínos pre odbor
MLM

MARKETING

Zhromažďujte a analyzujte údaje o klientoch. Porozumiete ich potrebám a efektívne oslovíte trh.
Prínos pre odbor MARKETING

SERVIS

Nechajte si strážiť dôležité dátumy a plňte úlohy včas. Termíny servisných prehliadok vás už nezaskočia.
Prínos pre odbor SERVIS

OBCHODNÉ FIRMY

Pracujte v kancelárii aj na cestách. Dôležité informácie máte dostupné ako v počítači, tak v mobile.
Prínos pre odbor OBCHOD

NEZISKOVKY

Evidujte si informácie o darcoch a dobrovoľníkoch. Prehľad nad projektom či akciou je na nezaplatenie.
Prínos pre NEZISKOVKY
Anabix CRM viac ako CRM

Referencie našich zákazníkov

„Sme závislí na zákazkách. Predtým sme informácie zhromažďovali v doskách, v emailoch a tiež nosili v hlave. Anabix CRM nám pomohol tieto informácie z hlavy vypustiť a ku každej realizovanej zákazke ich mať na jednom mieste. Vďaka exportu do Excelu môžeme sledovať vývoj v grafoch a ukazovateľoch.“
Josef Dvořák
Josef DvořákPLOTY OD OTY s.r.o.
„Prehľady o klientoch a zákazkách sme viedli na zdieľanom disku, nemali sme žiadny sofistikovaný program pre správu dát. Na Anabix CRM veľmi oceňujeme zákaznícku agendu, zahrňujúcu informácie o klientovi, nevyhnutné GDPR a evidenciu obchodných prípadov. Prínosom je oveľa lepšia dohľadateľnosť všetkých záznamov a dokumentov.“
Jana Fajnorová
Jana FajnorováFAXX s.r.o.
„Predtým sme používali excelovskú tabuľku, ktorá nám priniesla iba zmätok. Po zavedení Anabix CRM sa naša obchodná agenda výrazne zmenila. Vieme, kto sa stará o klienta, čo všetko s ním preberal a aké budú ďalšie kroky. Využívame prevažne funkcie, ktoré má každé CRM mať, tzn. databázu kontaktov so všetkou históriou, filtráciu podľa lokácie, funkcie, a samozrejme notifikáciu a automatizáciu.“
Pavel Klapka
Pavel KlapkaSTRADER Čechy s.r.o.