Referencie zákazníkov Anabix CRM
prečítajte si praktické skúsenosti
„Vyskúšali sme niekoľko CRM systémov, ale až Anabix sme začali naozaj používať. Vďaka jeho ON-LINE dostupnosti ho náš obchodný aj realizačný tím používa kedykoľvek a odkiaľkoľvek. Za pomocou Anabixu máme skutočný prehľad a zlepšili sme tak našu efektivitu práce. Anabix je prehľadný a intuitívne.
„Dlhší čas sme sa rozhodovali, ktorý CRM systém zaradiť do našej firemnej komunikácie. Rozhodli sme sa pre Anabix. Prostredie je veľmi natívne – vyhovuje nám „all in one page“ prostredie. Nespornou výhodou je prepojenie a synchronizácia so SmartEmalingom. Oceňujem tiež technickú podporu od tvorcov programu, hlavne v začiatkoch práce s aplikáciou."
„CRM systém Anabix je výborný nástroj na riadenie vzťahov so zákazníkmi a obchodnými partnermi, pretože v jednoduchom a intuitívnom prostredí sa nachádzajú všetky k tomu potrebné nástroje. Ak sme na tento účel používali bežné office nástroje, práca bola neefektívna a mnohé obchodné príležitosti nám unikali. Aj keď sme používali viac nástrojov, informácie boli duplicitné a naopak, mnohé chýbali v ten pravý čas. Anabix je skrátka skvelý."
„Najdôležitejšie je pre nás predovšetkým udržať si prehľad v zákazkách, možnosť sledovať ich vývoj, riešiť prípadné reklamácie a neskoršie úpravy. Predtým sme si viedli iba klasické zložky, v ktorých sme museli dohľadávať. Vďaka Anabix CRM máme prehľad o všetkom dianí k danému kontaktu alebo zákazke, a lepšie si plánujeme úlohy.“
„Predtým sme používali vlastný systém s jednoduchou databázou inštitúcií a príslušných kontaktov, ktoré obsahovali záznamy o uskutočnených stretnutiach a výstupoch. Anabix CRM nám umožnil mať prehľad o všetkom dianí, do systému môžu nazerať rôzne oddelenia naprieč spoločnosťou a cením si to, že nám odpadla práca s excelovskými tabuľkami a prepisovaním.“
"Po intenzívnej práci iba s Excelom, Outlookom a rôznymi aplikáciami som objavil systematickosť CRM systému. Pomohol mi ako s automatizáciou procesov, zdieľaním informácií a úloh, tak aj s využitím webových formulárov. Anabix CRM som si vybral práve pre to, že spĺňa potrebné parametre, a vie sa prepojiť s ďalšími využívanými aplikáciami ako napríklad SmartEmailingom."
„Prvých klientov sme vo firme evidovali iba v excelovských tabuľkách, ale už vtedy nám bolo jasné, že budeme potrebovať systematickosť CRM systému. Anabix CRM sme zvolili vďaka cenovej dostupnosti, možnosti napojenia na všetky ďalšie systémy, ktoré k práci so zákazníkmi využívame a predovšetkým tomu, že ide o český systém. Všetky informácie máme prehľadne na jednom mieste a práca je tak jednoduchšia. Chválim si tiež automatické napojenie na webovú stránku aj mailing.“
„Myslím si, že CRM je neoddeliteľnou súčasťou úspešnej firmy. Informácie o klientoch sme uchovávali v tabuľkách či papierovej evidencii. Anabix CRM nám umožnil pracovať jednoducho, efektívne, prehľadne a s informáciami, ktoré potrebujeme. Na karte klienta teraz vyhľadáme všetko, čo je pre nás dôležité. Od prvého kontaktu až po spísanie zmluvy na realizáciu digitalizácie projektu.“
„Sme závislí na zákazkách. Predtým sme informácie zhromažďovali v doskách, v emailoch a tiež nosili v hlave. Anabix CRM nám pomohol tieto informácie z hlavy vypustiť a ku každej realizovanej zákazke ich mať na jednom mieste. Vďaka exportu do Excelu môžeme sledovať vývoj v grafoch a ukazovateľoch.“
„Správu svojich kontaktov a obchodných aktivít som vždy riešil v Exceli, poznámkach a kalendári Google. Vďaka Anabix CRM sa moja práca stala systematickejšou a prehľadnejšou. Všetko dôležité, čo sa týka kontaktov a obchodných prípadov mám na jednom mieste a môžem sa venovať kľúčovým veciam. Anabix CRM ma upozorní na termíny, rozpracované zákazky a ďalšie dôležité veci pre moju prácu.“
„Všetky informácie o klientoch sme uchovávali v zložkách v Outlooku a obrovských XLS súboroch, ktoré evidovali až 5 rokov záznamov a komunikácie z prvých rokov firmy. Akékoľvek exporty, reporty a výstupy boli veľmi pracné a spomaľovali náš zákaznícky servis. S Anabix CRM máme lepší prehľad o práci našich obchodníkov, spätnej väzbe našich klientov a môžeme lepšie plánovať kampane a marketingové aktivity.“
„Začínal som v Exceli a zároveň na rôznych portáloch. Po tom, čo som zvolil Anabix CRM, mám prehľadne rozdelené klientov v rôznych zoznamoch a prehľad v komunikácii, ktorá s klientmi prebehla. Keď sa nový klient rozhodne pre spoluprácu, asistentka hneď vie, k akému mentoringovému programu mu má zaslať uvítanie, akú čiastku má fakturovať a aké materiály mu má odoslať. Veľmi oceňujem funkciu tzv. „triggerov“, ktorá umožňuje prepojenie niekoľkých rôznych funkcií Anabixu.“
„Kontakty som predtým evidoval v Google kontaktoch. Pre sledovanie zákaziek som vyskúšal viacero riešení, jedným z nich bola aj Google tabuľka. Anabix CRM som si vybral predovšetkým pre jednoduchosť prostredia, možnosť definovania vlastných polí, či internú automatizáciu pomocou triggerov. Napríklad využívam informáciu o tom, že zákazníkovi bude končiť ročné predplatné G Suite alebo že som ho dlhšiu dobu nekontaktoval.“
„Evidenciu klientov sme viedli najskôr v excelovskej tabuľke. Ale ako sa databáza klientov rozrastala, tabuľky pre nás už boli neprehľadné. Anabix CRM je prehľadný, jednoduchý a má intuitívne ovládanie. Všetko dôležité mi denne pripomína e-mailom. Veľmi oceňujem sekciu „Obchodné prípady“, kde je evidencia celej zákazky. Mám tu prehľad o financiách a všetkých mojich aktivitách a úlohách s našimi klientmi a firmami.
„Špecializujeme sa na projektové riadenie a naša firma sa tak neustále rozrastá a pribúda stále viac kontaktov a projektov. Preto bolo potrebné sa od Excelu a Wordu presunúť k CRM systému. S Anabix CRM sa naša práca zmenila zásadne. Všetci majú prehľad o akvizičnej a obchodnej fáze, dodržiavajú termíny, osvedčilo sa aj prepojenie pomocou zoznamov na SmartEmailing a realizujeme online dotazníky. Sme schopní reagovať okamžite a sledovať priebežne stav rozpracovaných kontaktov.“
„Prehľady o klientoch a zákazkách sme viedli na zdieľanom disku, nemali sme žiadny sofistikovaný program pre správu dát. Na Anabix CRM veľmi oceňujeme zákaznícku agendu, zahrňujúcu informácie o klientovi, nevyhnutné GDPR a evidenciu obchodných prípadov. Prínosom je oveľa lepšia dohľadateľnosť všetkých záznamov a dokumentov.“
Predtým sme používali excelovskú tabuľku, ktorá nám priniesla iba zmätok. Po zavedení Anabix CRM sa naša obchodná agenda výrazne zmenila. Vieme, kto sa stará o klienta, čo všetko s ním preberal a aké budú ďalšie kroky. Využívame prevažne funkcie, ktoré má každé CRM mať, tzn. databázu kontaktov so všetkou históriou, filtráciu podľa lokácie, funkcie, a samozrejme notifikáciu a automatizáciu.“
„Predtým sme pracovali s excelovskými tabuľkami, čo sa s nárastom klientov stalo neprehľadné. Po zavedení Anabix CRM, ktorý nám prišiel ako cenovo dostupný a ľahký na ovládanie, máme všetko prehľadne na jednom mieste a jednoducho filtrujeme potrebné údaje. Využívame možnosť priraďovania úloh namiesto toho, aby sme posielali zbytočné e-maily a vždy vieme, v akom procese zákazka je.“
"Pred zavedením systému Anabix CRM, sme evidenciu kontaktov viedli v klasickom excelovskom programe, ktorý nebol úplne ideálny a bol v tom značný neporiadok. Z tohoto dôvodu sme potrebovali tento systém nahradiť niečím sofistikovanejším. Využívame úkoly, databáza, reminder v spolupráci s kalendárom, v budúcnosti zvažujeme „hromadný mailing“ v súčinnosti s iným produktom. Urýchlila sa práca s klientmi, aj obchodovanie.”
„Skúšali sme rôzne riešenia od excelovských tabuliek, po iné CRM. Hlavnými dôvodmi výberu Anabix CRM pre nás bola integrácia rôznych SW riešení, ktoré používame a využitie CRM ako hlavného nástroja pri práci so záujemcami a študentmi. Vďaka jednoduchej integrácii s ďalšími používanými systémami sa zrýchlila naša práca, znížila sa chybovosť a nutnosť rôznych podporných aplikácií či systémov.”
„Evidenciu kontaktov sme riešili formou poznámok a tabuliek v Exceli. Potrebovali sme nejaký jednoduchší systém, kde by sme mohli sledovať priebeh zákaziek. Na Anabixe CRM si cením väčšiu prehľadnosť úloh, stráženie termínov a možnosti delegovania jednotlivých úloh na kolegov. Nemusíme zložito dohľadávať aký krok k úspešnému dokončeniu obchodného prípadu práve nasleduje, systém za mňa sleduje plnenie všetkých zadaných úloh na 100 %.“
„Všetky naše aktivity sme evidovali v prostredí zdieľaných dokumentov Google Docs. Po pár mesiacoch sme zistili, že trávime príliš veľa času pri uzatváraní obchodných prípadov, čo bolo veľmi neefektívne. Práca v Anabix CRM nám priniesla hlavne úsporu času. Všetko je na jednom mieste – prehľad v úlohách, záznamy e-mailovej komunikácie, evidencia dokumentov a poznámok pri jednotlivých kontaktoch.“
„Klasicky sme používali excelovské tabuľky, Google kontakty a mali sme porady, kde sme si informácie navzájom odovzdávali ústne. Vďaka Anabixu CRM máme prepojené e-maily naprieč organizáciou s nadviazaním na konkrétne kontakty a obchodné prípady. Veľmi nám to pomáha k rýchlej a presnej orientácii a tým aj väčšej efektivite našej práce.“
„V Smart Network z pozície prevádzkovej manažérky pracujem s Anabixom na dennej báze. Je nás celý tím, preto oceňujem, že sa dá v tomto CRM rôzne zdieľať, priraďovať, triediť, exportovať a reportovať. Anabix je veľmi intuitívny, čo oceňujem obzvlášť pri zaučovaní nováčikov. Veľkou výhodou je aj možnosť mobilnej verzie – takže aj pri práci mimo počítača si môžem komunikáciu v jednotlivých prípadoch poznačiť. Neodmysliteľnou súčasťou Anabixu je pre nás aj servisná podpora, ktorú nám tím Anabixu poskytuje. Ako veľkú výhodu vidím to, že sú v Anabixe ochotní vypočuť naše pripomienky a dokonca sa nechajú našimi potrebami aj inšpirovať k tomu, aby pridali nové funkcie CRM. S Anabixom sme ja aj celý Smart tím veľmi spokojní.“
Bez CRM systému sa v ParaCENTRE Fenix nezaobídeme, pracujeme s ním naozaj každý deň. Anabix je veľmi intuitívny pri vytváraní a doplňovaní databázy firemných aj individuálnych darcov, nastavení jednotlivých cieľov v danom roku, efektívny vo vyhľadávaní informácií o konkrétnom darcovi a pri analýze reálnych vs plánovaných darov. Nemôžem zabudnúť na ústretovú podporu Anabixu. Ak máte akýkoľvek problém s nastavením, takmer ihneď na daný problém reagujú a so všetkým ochotne pomáhajú.“
„Anabix používame štvrtým rokom (od roku 2019) a sme spokojní. Ide o prehľadný CRM systém, ktorý spĺňa požiadavky našej asociácie. Máme všetko dôležité na jednom ľahko dostupnom mieste. Naučiť sa s Anabixom pracovať je ľahké, oceňujeme skvelý servis a možnosť konzultácií.“
„Do Anabixu sme v TOTOME previedli našu agendu a komunikáciu k darcovstvu, firemnej podpore a partnerstvu s ďalšími organizáciami, s ktorými spolupracujeme a navzájom sa podporujeme. Vyhovuje nám možnosť zdieľania úloh, okamžitý prehľad o stave jednania, rôzne spôsoby filtrovania či exportovania. V najbližšom období sa pripravujeme aj na automatizované procesy a prepojenie s ďalšími systémami – darcovskou platformou a emailingovou službou. Ako nezisková organizácia sme uvítali možnosť okamžitého nasadenia systému bez jeho zdĺhavého nastavovania a to za zvýhodnenú cenu. Osobne oceňujem pravidelný a aktívny záujem konzultantov z Anabixu o fungovaní aplikácie a veľmi ústretovú podporu."
Co říkají naši partneři
"Som rada, že môžem byť partnerom CRM Anabix. Nielen, že ho sama už roky používam, ale novo sme rozšírili jeho funkcie aj pre firmu. Keďže sa pohybujem medzi množstvom podnikateľov, rada odporučím ďalej, s čím som spokojná. A viem, že CRM veľa obchodníkom zjednoduší život. Musím povedať, že Anabix je seriózny partner. Sám mi nahlási, že sa niekto z mojej strany ozval, nakúpil a províziu platí veľmi rýchlo.
„Pri propagácii produktov a projektov ako affiliate partner ma zaujímajú v podstate dve veci: 1) vyššie provízie a komunikácia zo strany affiliate manažéra. Provízny program Anabixu ponúka zaujímavú províziu 20 % z ceny objednávky a všetky moje otázky a pripomienky boli vždy kladne vypočuté a to v najkratšom možnom čase. Čo viac si priať. Vďaka tomu hodnotím tento provízny program veľmi pozitívne a odporúčam ho ďalej a to ako začínajúcim affiliate partnerom, tak aj profíkom, ktorí už nejakú tú províziu pri propagácii online nástrojov získali.
„Anabix odporúčam svojim klientom nielen kvôli výške provízie, ale predovšetkým z toho dôvodu, že je to podľa môjho súdu najlepší CRM online obchodný systém u nás. Zvlášť potom oceňujem ich proklientsky prístup. konkurencia. Všetkým svojim klientom môžem tento produkt odporučiť."
„Program sprostredkovania zákazníkov cez affiliate nám veľmi vyhovuje, pretože odpadá veľké množstvo administratívy spojené s bežným odporúčaním. V rámci informačných systémov nie je tento spôsob bežný a Anabix je jeden z mála, ktorý sa touto cestou vydal. Spoľahlivé sledovanie kliknutí a konverzií uľahčuje komunikáciu nám všetkým ."