Objavte všetky UŽITOČNÉ FUNKCIE

online CRM systému ANABIX

  • 1
    Počítačová vs. mobilná verzia

Pracujte podľa ľubovôle v kancelárii aj na cestách

Chcete mať o všetkom prehľad nielen v práci, ale aj na pracovných cestách? Žiadny problém! Anabix CRM funguje ako na počítači, tak aj na mobilných zariadeniach.

Systém po prihlásení automaticky zistí, či ide o mobilné zariadenie a ponúkne pri prihlásení mobilnú verziu. Tá je upravená tak, aby sa vám na mobile systém ľahko ovládal a mohli ste vykonávať najčastejšie úkony.

Pokiaľ budete potrebovať plnohodnotnú verziu systému, používajte Anabix CRM na počítači alebo notebooku. A samozrejme funguje aj ručné prepínanie verzií, takže pokojne hneď vyrazte za obchodovaním do terénu.

  • 1
    Počítačová vs. mobilná verzia

Pracujte dle libosti v kanceláři i na cestách

Chcete mať o všetkom prehľad nielen v práci, ale aj na pracovných cestách? Žiadny problém! Anabix CRM funguje ako na počítači, tak aj na mobilných zariadeniach.

Systém po prihlásení automaticky zistí, či ide o mobilné zariadenie a ponúkne pri prihlásení mobilnú verziu. Tá je upravená tak, aby sa vám na mobile systém ľahko ovládal a mohli ste vykonávať najčastejšie úkony.

Pokiaľ budete potrebovať plnohodnotnú verziu systému, používajte Anabix CRM na počítači alebo notebooku. A samozrejme funguje aj ručné prepínanie verzií, takže pokojne hneď vyrazte za obchodovaním do terénu.

  • 2
    Stránka kontaktu

Srdce vášho podnikania

Rozlúčte sa s desiatkami otvorených okien prehliadača, množstvom záložiek, tabuľkami v Exceli atď. Pri nás máte jeden kontakt na jednu stránku, ktorú už nikdy nebudete chcieť opustiť.

A tiež prečo, keď na ňu máte všetko? Pohromade tu vidíte všetky informácie o kontakte, zapísané schôdzky, telefonáty, poznámky, prílohy, úlohy, obchodné prípady, dokonca všetku e-mailovú komunikáciu vás i vašich kolegov.

Už nikdy nebudete za hlupáka, ktorý volá klientovi potom, čo s ním vec vybavila vaša asistentka.

  • 2
    Stránka kontaktu

Srdce vášho podnikania

Rozlúčte sa s desiatkami otvorených okien prehliadača, množstvom záložiek, tabuľkami v Exceli atď. Pri nás máte jeden kontakt na jednu stránku, ktorú už nikdy nebudete chcieť opustiť.

A tiež prečo, keď na ňu máte všetko? Pohromade tu vidíte všetky informácie o kontakte, zapísané schôdzky, telefonáty, poznámky, prílohy, úlohy, obchodné prípady, dokonca všetku e-mailovú komunikáciu vás i vašich kolegov.

Už nikdy nebudete za hlupáka, ktorý volá klientovi potom, čo s ním vec vybavila vaša asistentka.

  • 3
    Zoznamy

Majte poriadok v kontaktoch raz a navždy

Pomocou zoznamov (štítkov) roztriedite svoje kontakty do jednotlivých skupín a segmentov. Zoznamy môžu kopírovať cestu vašich zákazníkov od potenciálneho záujmu, cez akvizíciu, realizáciu, až po následnú zákaznícku starostlivosť.

Združovať v nich môžete vašich obchodných partnerov, je možné tvoriť zoznamy pre jednotlivých vašich užívateľov alebo rozdelených zákazníkov podľa toho, čo u vás nakúpili.

Vďaka zoznamom získate prehľad o type klienta, zoznamy tiež umožnia rozdeľovať štýl komunikácie a stanú sa neoddeliteľnou súčasťou vašich obchodných procesov. Do ktorého zoznamu kontakt patrí, uvidíte priamo na karte kontaktu. Všetky vaše zoznamy si zobrazíte na prehľade Zoznamov.

  • 3
    Zoznamy

Majte poriadok v kontaktoch raz a navždy

Pomocou zoznamov (štítkov) roztriedite svoje kontakty do jednotlivých skupín a segmentov. Zoznamy môžu kopírovať cestu vašich zákazníkov od potenciálneho záujmu, cez akvizíciu, realizáciu, až po následnú zákaznícku starostlivosť.

Združovať v nich môžete vašich obchodných partnerov, je možné tvoriť zoznamy pre jednotlivých vašich užívateľov alebo rozdelených zákazníkov podľa toho, čo u vás nakúpili.

Vďaka zoznamom získate prehľad o type klienta, zoznamy tiež umožnia rozdeľovať štýl komunikácie a stanú sa neoddeliteľnou súčasťou vašich obchodných procesov. Do ktorého zoznamu kontakt patrí, uvidíte priamo na karte kontaktu. Všetky vaše zoznamy si zobrazíte na prehľade Zoznamov.

  • 4
    Vlastné pole

Nastavte si, čo chcete u klientov sledovať

Potrebujete pri kontaktoch, firmách, obchodných prípadoch, úlohách, aktivitách či zoznamoch evidovať nejaké pre vás špecifické informácie? Žiadny problém, založte si svoje vlastné polia!

Na výber máte textové polia s obmedzením 60 znakov, textové oblasti pre dlhšie zápisy, dátumové polia, číselné polia, zaškrtávacie polia (checkboxy) a polia s výberom podľa prednastavených hodnôt. Samozrejmosťou je možnosť podľa vlastných polí aj filtrovať na jednotlivých prehľadoch.

Sami si definujete, čo všetko chcete pri kontakte sledovať. Už teraz naši zákazníci využívajú napríklad tieto polia: záujmy, preferencie, narodeniny, výročia spolupráce, číslo zmluvy, odbor podnikania, medzistavy obchodných prípadov, výška provízie, výstupy zo schôdzok a telefonátov a veľa ďalších.
 

 

  • 4
    Vlastné pole

Nastavte si, čo chcete u klientov sledovať

Potrebujete pri kontaktoch, firmách, obchodných prípadoch, úlohách, aktivitách či zoznamoch evidovať nejaké pre vás špecifické informácie? Žiadny problém, založte si svoje vlastné polia!

Na výber máte textové polia s obmedzením 60 znakov, textové oblasti pre dlhšie zápisy, dátumové polia, číselné polia, zaškrtávacie polia (checkboxy) a polia s výberom podľa prednastavených hodnôt. Samozrejmosťou je možnosť podľa vlastných polí aj filtrovať na jednotlivých prehľadoch.

Sami si definujete, čo všetko chcete pri kontakte sledovať. Už teraz naši zákazníci využívajú napríklad tieto polia: záujmy, preferencie, narodeniny, výročia spolupráce, číslo zmluvy, odbor podnikania, medzistavy obchodných prípadov, výška provízie, výstupy zo schôdzok a telefonátov a veľa ďalších.

  • 5
    Informácie o firmách

Udržujte si přehled díky službě Prospector

V Anabixe sa prioritne pracuje na kartách kontaktov, pre vašu firemnú klientelu však využijete aj karty Firmy. Stačí, ak poznáte IČO vášho českého či slovenského zákazníka a Anabix vám sám doplní ostatné údaje vďaka prepojeniu so službou Prospector.

Získate automaticky nielen názov firmy, DIČ a fakturačné údaje, ale aj veľa ďalších užitočných informácií. Väčšinu firemných údajov vidíte aj na karte kontaktov, ktoré máte pod danú firmu priradené.

Na karte príslušnej firmy nájdete tlačidlo Prospector, pod ktorým sa skrýva Základný prehľad, Bankové účty, Prepojené firmy, Kontakty, Financie, Lokácie, Odvetvia, Vlastníci, Štatutárne orgány, Počet zamestnancov, Vozidlá, Verejné peniaze, Správy. Výpočet skupín sa líši podľa dostupnosti dát o jednotlivých podnikateľských subjektoch.

  • 5
    Informácie o firmách

Udržujte si prehľad vďaka službe Prospector

V Anabixe sa prioritne pracuje na kartách kontaktov, pre vašu firemnú klientelu však využijete aj karty Firmy. Stačí, ak poznáte IČO vášho českého či slovenského zákazníka a Anabix vám sám doplní ostatné údaje vďaka prepojeniu so službou Prospector.

Získate automaticky nielen názov firmy, DIČ a fakturačné údaje, ale aj veľa ďalších užitočných informácií. Väčšinu firemných údajov vidíte aj na karte kontaktov, ktoré máte pod danú firmu priradené.

Na karte príslušnej firmy nájdete tlačidlo Prospector, pod ktorým sa skrýva Základný prehľad, Bankové účty, Prepojené firmy, Kontakty, Financie, Lokácie, Odvetvia, Vlastníci, Štatutárne orgány, Počet zamestnancov, Vozidlá, Verejné peniaze, Správy. Výpočet skupín sa líši podľa dostupnosti dát o jednotlivých podnikateľských subjektoch.

  • 6
    Úlohy

Plňte svoje sliby jednoduše a včas

Úlohu za vás nesplníme, ale postaráme sa o to, že na ňu nezabudnete. Úlohujte svojich kolegov aj sami seba - zadávanie aj prehľad úloh (vašich aj cudzích) nájdete ako na stránke príslušného kontaktu, tak aj v samostatnej záložke Úlohy.

Úlohy typu schôdzok a dôležitých plánovaných udalostí si môžete prepisovať do vášho Google kalendára. Aby ste neboli v strese, Anabix vám pravidelne posiela súhrn denných úloh i úloh po termíne priamo na váš e-mail.

Vytvárať si môžete šablóny, ktoré vám ušetria čas pri vytváraní úloh a sú potrebné aj na automatizáciu procesov. Kategórie úloh pomáhajú ľahšiemu filtrovaniu podľa oblasti, ktorej sa úloha týka (komunikácia, administratíva, fakturácia atď.)

  • 6
    Úlohy

Plňte svoje sľuby jednoducho a včas

Úlohu za vás nesplníme, ale postaráme sa o to, že na ňu nezabudnete. Úlohujte svojich kolegov aj sami seba - zadávanie aj prehľad úloh (vašich aj cudzích) nájdete ako na stránke príslušného kontaktu, tak aj v samostatnej záložke Úlohy.

Úlohy typu schôdzok a dôležitých plánovaných udalostí si môžete prepisovať do vášho Google kalendára. Aby ste neboli v strese, Anabix vám pravidelne posiela súhrn denných úloh i úloh po termíne priamo na váš e-mail.

Vytvárať si môžete šablóny, ktoré vám ušetria čas pri vytváraní úloh a sú potrebné aj na automatizáciu procesov. Kategórie úloh pomáhajú ľahšiemu filtrovaniu podľa oblasti, ktorej sa úloha týka (komunikácia, administratíva, fakturácia atď.)

 

  • 7
    Obchodné prípady

Sledujte vaše potenciálne aj rozjednané zákazky

Získať pozornosť klienta a využiť vzniknutú príležitosť na zabezpečenie zákazky nebýva jednoduché. O to viac je potrebné si rozjednané zákazky strážiť, sledovať a doťahovať do konca. S Anabixom vyriešite hneď tri spôsoby evidovania obchodných prípadov – aktuálny obchodný prípad, obchodnú príležitosť do budúcna a hromadný obchodný prípad.

Pokiaľ máte obchodný či poradenský tím, bude vás zaujímať sledovanie zákaziek, ktoré sa aktuálne riešia. Všetky aktivity a úlohy si môžete priraďovať priamo ku konkrétnemu obchodnému prípadu a pre svoje dáta využiť pripravené aj samostatne vytvorené vlastné polia.

Keď riešite prípady viazané k viacerým klientom, napríklad účasť na školení alebo pri predaji nehnuteľnosti, využijete hromadné obchodné prípady. Jednoducho si zadáte k obchodnému prípadu všetkých klientov-účastníkov, poznačíte si dátum školenia alebo predaja a postupne si priraďujete vaše aktivity s týmito klientmi.

  • 7
    Obchodné prípady

Sledujte vaše potenciálne aj rozjednané zákazky

Získať pozornosť klienta a využiť vzniknutú príležitosť na zabezpečenie zákazky nebýva jednoduché. O to viac je potrebné si rozjednané zákazky strážiť, sledovať a doťahovať do konca. S Anabixom vyriešite hneď tri spôsoby evidovania obchodných prípadov – aktuálny obchodný prípad, obchodnú príležitosť do budúcna a hromadný obchodný prípad.

Pokiaľ máte obchodný či poradenský tím, bude vás zaujímať sledovanie zákaziek, ktoré sa aktuálne riešia. Všetky aktivity a úlohy si môžete priraďovať priamo ku konkrétnemu obchodnému prípadu a pre svoje dáta využiť pripravené aj samostatne vytvorené vlastné polia.

Keď riešite prípady viazané k viacerým klientom, napríklad účasť na školení alebo pri predaji nehnuteľnosti, využijete hromadné obchodné prípady. Jednoducho si zadáte k obchodnému prípadu všetkých klientov-účastníkov, poznačíte si dátum školenia alebo predaja a postupne si priraďujete vaše aktivity s týmito klientmi.

  • 8
    E-maily

Neprehľadný inbox? Už nikdy viac!

Máme na vás dve otázky. Kolega, ktorý si naposledy písal s klientom, ktorého obchodný prípad práve riešite, odišiel na dovolenku. E-maily sú v jeho schránke, ku ktorej nemá prístup nikto iný. Čo urobíte? Ako dlho vám trvá, kým vo vašom preplnenom Inboxe nájdete týždeň starý e-mail od klienta, ktorý práve potrebujete?

Anabix má pre vás odpovede, ktoré vás určite potešia. E-mailová komunikácia vedená s klientom sa vám aj vašim kolegom v kópii načíta priamo na stránky kontaktov.

Nebaví vás už prehrabávať sa v e-mailoch? Napojte Anabix na e-mailové schránky všetkých vašich užívateľov a získate prehľad o odoslaných aj prijatých e-mailoch. Urobíte to raz a funguje automaticky bez nutnosti dávať špeciálne adresy do skrytých kópií či načítanie e-mailu stále dookola potvrdzovať. Šetríme váš čas!

  • 8
    E-maily

Neprehľadný inbox? Už nikdy viac!

Máme na vás dve otázky. Kolega, ktorý si naposledy písal s klientom, ktorého obchodný prípad práve riešite, odišiel na dovolenku. E-maily sú v jeho schránke, ku ktorej nemá prístup nikto iný. Čo urobíte? Ako dlho vám trvá, kým vo vašom preplnenom Inboxe nájdete týždeň starý e-mail od klienta, ktorý práve potrebujete?

Anabix má pre vás odpovede, ktoré vás určite potešia. E-mailová komunikácia vedená s klientom sa vám aj vašim kolegom v kópii načíta priamo na stránky kontaktov.

Nebaví vás už prehrabávať sa v e-mailoch? Napojte Anabix na e-mailové schránky všetkých vašich užívateľov a získate prehľad o odoslaných aj prijatých e-mailoch. Urobíte to raz a funguje automaticky bez nutnosti dávať špeciálne adresy do skrytých kópií či načítanie e-mailu stále dookola potvrdzovať. Šetríme váš čas!

  • 9
    Webové formuláre a dotazníky

Zbierajte záujemcov z webu aj spätnú väzbu

Máte svoj web alebo ste aktívny na sociálnych sieťach? Zaujíma vás spätná väzba od zákazníkov alebo obchodných partnerov? Potom využijete modul Webové formuláre!

Všetky vyplnené informácie sa vám rovno prenesú do Anabix CRM, nemusíte nič ručne prepisovať. Z vyplneného formulára môžete hneď vytvoriť obchodný prípad alebo úlohu pre niekoho z vášho tímu.

Webový formulár navyše stráži duplicity podľa e-mailu či IČO. Tak neváhajte a umožnite klientom či potenciálnym záujemcom vás kontaktovať alebo len odovzdať spätnú väzbu.

  • 9
    Webové formuláre a dotazníky

Zbierajte záujemcov z webu aj spätnú väzbu

Máte svoj web alebo ste aktívny na sociálnych sieťach? Zaujíma vás spätná väzba od zákazníkov alebo obchodných partnerov? Potom využijete modul Webové formuláre!

Všetky vyplnené informácie sa vám rovno prenesú do Anabix CRM, nemusíte nič ručne prepisovať. Z vyplneného formulára môžete hneď vytvoriť obchodný prípad alebo úlohu pre niekoho z vášho tímu.

Webový formulár navyše stráži duplicity podľa e-mailu či IČO. Tak neváhajte a umožnite klientom či potenciálnym záujemcom vás kontaktovať alebo len odovzdať spätnú väzbu.

  • 10
    Automatizácia (Triggery)

Nechajte Anabix pracovať za vás!

Prečo robiť rovnaké kroky ručne stále dookola? Vytvorte si komunikačnú mapu vašich obchodných procesov a definujte si cez aké fázy prechádzajú vaši klienti, kto sa o ne v danú fázu stará, aké úlohy a komu z toho vyplývajú. Proces si následne nastavte v Anabixe formou triggerov. Naši existujúci klienti môžu potvrdiť, že im automatizácia dokáže významne uľahčiť prácu.

Triggery vedia veľa vecí a definujú sa ako spúšťacia a následná udalosť. Jednoducho povedané, Anabix za vás vytvára určité akcie a stráži termíny. Spúšťacou udalosťou môže byť pridanie kontaktu do vybraného zoznamu, vytvorenie obchodného prípadu zo šablóny alebo dovŕšenie určitého dátumu, napr. narodenín, platnosti zmluvy a pod. Strážiť môžete aj platnosť GDPR.

Následná udalosť býva najčastejšie vytvorenie úlohy zo šablóny, ale môže tým byť aj zaradenie kontaktu do nového zoznamu, vytvorenie nového obchodného prípadu či poznámka v aktivitách. S nastavením automatizácie vám radi pomôžeme.

  • 10
    Automatizácia (Triggery)

Nechajte Anabix pracovať za vás!

Prečo robiť rovnaké kroky ručne stále dookola? Vytvorte si komunikačnú mapu vašich obchodných procesov a definujte si cez aké fázy prechádzajú vaši klienti, kto sa o ne v danú fázu stará, aké úlohy a komu z toho vyplývajú. Proces si následne nastavte v Anabixe formou triggerov. Naši existujúci klienti môžu potvrdiť, že im automatizácia dokáže významne uľahčiť prácu.

Triggery vedia veľa vecí a definujú sa ako spúšťacia a následná udalosť. Jednoducho povedané, Anabix za vás vytvára určité akcie a stráži termíny. Spúšťacou udalosťou môže byť pridanie kontaktu do vybraného zoznamu, vytvorenie obchodného prípadu zo šablóny alebo dovŕšenie určitého dátumu, napr. narodenín, platnosti zmluvy a pod. Strážiť môžete aj platnosť GDPR.

Následná udalosť býva najčastejšie vytvorenie úlohy zo šablóny, ale môže tým byť aj zaradenie kontaktu do nového zoznamu, vytvorenie nového obchodného prípadu či poznámka v aktivitách. S nastavením automatizácie vám radi pomôžeme.

  • 11
    Reporty

Vyhodnocujte prácu vášho tímu

Udržiavať si prehľad nad činnosťou svojou aj svojich podriadených, patrí k základným prvkom podnikania. K rozhodovaniu, hodnoteniu i nastaveniu motivácie, potrebujete poznať údaje o práci s vašimi klientmi i aktivitou vašich podriadených. V Anabixe môžete k štatistikám využívať filtre na jednotlivých prehľadoch a alebo pripravené reporty.

Report aktivít vám prezradí, či vaši pracovníci využívajú Anabix tak, ako majú. Sledovať môžete informácie o tom, koľko vykonali za týždeň/mesiac/rok schôdzok či telefonátov a kto z nich bol najaktívnejší. V reporte úloh zase uvidíte, koľko úloh zvládli vaši ľudia splniť v termíne a koľko ich majú ešte otvorených.

Pokiaľ potrebujete vedieť, ako sa darí vašim obchodníkom v doťahovaní obchodných prípadov, koľko prípadov bolo úspešných, koľko prehraných či odložených na neskoršie a v akom obnose tieto obchodné prípady boli, uvítate report Obchodných prípadov.

  • 11
    Reporty

Vyhodnocujte prácu vášho tímu

Udržiavať si prehľad nad činnosťou svojou aj svojich podriadených, patrí k základným prvkom podnikania. K rozhodovaniu, hodnoteniu i nastaveniu motivácie, potrebujete poznať údaje o práci s vašimi klientmi i aktivitou vašich podriadených. V Anabixe môžete k štatistikám využívať filtre na jednotlivých prehľadoch a alebo pripravené reporty.

Report aktivít vám prezradí, či vaši pracovníci využívajú Anabix tak, ako majú. Sledovať môžete informácie o tom, koľko vykonali za týždeň/mesiac/rok schôdzok či telefonátov a kto z nich bol najaktívnejší. V reporte úloh zase uvidíte, koľko úloh zvládli vaši ľudia splniť v termíne a koľko ich majú ešte otvorených.

Pokiaľ potrebujete vedieť, ako sa darí vašim obchodníkom v doťahovaní obchodných prípadov, koľko prípadov bolo úspešných, koľko prehraných či odložených na neskoršie a v akom obnose tieto obchodné prípady boli, uvítate report Obchodných prípadov.

  • 12
    Užívateľské role

Rozdeľte práva podľa užívateľských rolí

Jedna z hlavných výhod online CRM systému je prehľadnosť všetkej komunikácie s klientom a to naprieč firmou. Niekedy ale nastanú situácie, ktoré požadujú obmedzenie viditeľnosti niektorých informácií a funkcií systému. V týchto prípadoch sú užitočné užívateľské roly.

Zobrazovanie kontaktov, aktivít, načítaných e-mailov, úloh i obchodných prípadov sa odvíja od vlastníctva kontaktu a doplnkovo ​​tiež od práv nad zoznamami. Je teda len na vás, ktorému užívateľovi povolíte vidieť všetko au koho zvolíte obmedzený prístup.

Užívateľské roly môžete mať pre určitú skupinu vašich ľudí rovnakú alebo pre každého užívateľa rolu vlastnú.

  • 12
    Užívateľské role

Rozdeľte práva podľa užívateľských rolí

Jedna z hlavných výhod online CRM systému je prehľadnosť všetkej komunikácie s klientom a to naprieč firmou. Niekedy ale nastanú situácie, ktoré požadujú obmedzenie viditeľnosti niektorých informácií a funkcií systému. V týchto prípadoch sú užitočné užívateľské roly.

Zobrazovanie kontaktov, aktivít, načítaných e-mailov, úloh i obchodných prípadov sa odvíja od vlastníctva kontaktu a doplnkovo ​​tiež od práv nad zoznamami. Je teda len na vás, ktorému užívateľovi povolíte vidieť všetko au koho zvolíte obmedzený prístup.

Užívateľské roly môžete mať pre určitú skupinu vašich ľudí rovnakú alebo pre každého užívateľa rolu vlastnú.

  • 13
    GDPR

S Anabixom ľahko dodržíte stanovené nariadenia

Straší vás ešte občas skratka GDPR? S Anabix CRM sa toho zbavíte, ako mávnutím kúzelného prútika. Máme pre vás pripravené polia na evidenciu právnych dôvodov spracovania, dátum udelenia súhlasu i export informácií o klientoch v PDF.

Sami si nastavíte dobu, počas ktorej kontakty uchovávate podľa vašich obchodných podmienok a systém vás následne na koniec platnosti upozorní. Po zmazaní kontaktu vám príde automaticky notifikácia, ktorú môžete doložiť splnenie práva na výmaz.

V Anabix CRM nájdete aj správu užívateľských rolí, vďaka ktorým obmedzíte prístup k údajom aj nastaveniu systému. A spoľahnúť sa môžete aj na nás, sami totiž logicky naše funkcie využívame a GDPR dodržiavame.

  • 13
    GDPR

S Anabixom ľahko dodržíte stanovené nariadenia

Straší vás ešte občas skratka GDPR? S Anabix CRM sa toho zbavíte, ako mávnutím kúzelného prútika. Máme pre vás pripravené polia na evidenciu právnych dôvodov spracovania, dátum udelenia súhlasu i export informácií o klientoch v PDF.

Sami si nastavíte dobu, počas ktorej kontakty uchovávate podľa vašich obchodných podmienok a systém vás následne na koniec platnosti upozorní. Po zmazaní kontaktu vám príde automaticky notifikácia, ktorú môžete doložiť splnenie práva na výmaz.

V Anabix CRM nájdete aj správu užívateľských rolí, vďaka ktorým obmedzíte prístup k údajom aj nastaveniu systému. A spoľahnúť sa môžete aj na nás, sami totiž logicky naše funkcie využívame a GDPR dodržiavame.

  • 14
    Import, export dát

Importujte aj exportujte dáta podľa svojich potrieb

Prechádzate k Anabixu z iného CRM alebo ste doteraz pracovali hlavne s Excelom a potrebujete nahrať hromadne väčšie množstvo kontaktov, firiem, aktivít či obchodných prípadov? Potom využijete pripravené importy. Stačí mať k dispozícii iba príslušné tabuľky vo formáte CSV.

Na prehľade kontaktov, firiem, aktivít, úloh i obchodných prípadov nájdete aj možnosti exportu. Vybrať si môžete kompletný export alebo si vyfiltrovať dáta podľa pripravených aj vlastných polí a export vykonať len pre túto skupinu.

Pomôžu vám tiež tlačové náhľady, ktoré sú dostupné na všetkých kartách kontaktov, firiem i obchodných prípadov.

  • 14
    Import, export dát

Importujte aj exportujte dáta podľa svojich potrieb

Prechádzate k Anabixu z iného CRM alebo ste doteraz pracovali hlavne s Excelom a potrebujete nahrať hromadne väčšie množstvo kontaktov, firiem, aktivít či obchodných prípadov? Potom využijete pripravené importy. Stačí mať k dispozícii iba príslušné tabuľky vo formáte CSV.

Na prehľade kontaktov, firiem, aktivít, úloh i obchodných prípadov nájdete aj možnosti exportu. Vybrať si môžete kompletný export alebo si vyfiltrovať dáta podľa pripravených aj vlastných polí a export vykonať len pre túto skupinu.

Pomôžu vám tiež tlačové náhľady, ktoré sú dostupné na všetkých kartách kontaktov, firiem i obchodných prípadov.

  • 15
    Fakturačné systémy

Napojte si obľúbené online fakturačné systémy

Fakturujte svojim klientom a chcete, aby o stave faktúr vedeli vaši obchodníci? S Anabixom už nebudete musieť žiadať vašu účtovníčku, aby ste zistili, či vám zákazník poslal platbu.

Prehľad o stave faktúr môžete mať priamo na karte kontaktu, alebo ako súhrnný prehľad všetkých vystavených faktúr vrátane indikácie, či sú zaplatené, po splatnosti, prípadne stornované.

Spojenie je pre vás nachystané pre najpoužívanejšie online fakturačné systémy – českú a slovenskú SuperFaktúru, Fakturoid, FAPI a iDoklad.

  • 15
    Fakturačné systémy

Napojte si obľúbené online fakturačné systémy

Fakturujte svojim klientom a chcete, aby o stave faktúr vedeli vaši obchodníci? S Anabixom už nebudete musieť žiadať vašu účtovníčku, aby ste zistili, či vám zákazník poslal platbu.

Prehľad o stave faktúr môžete mať priamo na karte kontaktu, alebo ako súhrnný prehľad všetkých vystavených faktúr vrátane indikácie, či sú zaplatené, po splatnosti, prípadne stornované.

Spojenie je pre vás nachystané pre najpoužívanejšie online fakturačné systémy – českú a slovenskú SuperFaktúru, Fakturoid, FAPI a iDoklad.

  • 16
    SmartEmailing

Posielajte chytré e-maily 

Používate alebo máte v pláne využívať systém na rozosielanie hromadných e-mailov SmartEmailing? Anabix ponúka ako jednu zo svojich doplnkových funkcií práve spojenie s týmto systémom. Čo získate spojením Anabix CRM a SmartEmailingu?

Kontakty založené v Anabixe sa vám budú prenášať cez prepojené zoznamy do SmartEmailingu. Spojenie funguje aj obrátene, tu kontakty z vyplnených formulárov SmartEmailingu sa dostanú do Anabixu. Na zoznamy môžete posielať hromadné e-maily alebo si pripraviť série e-mailov, ktoré sa automaticky rozošlú pri pridaní kontaktu do zoznamu v Anabixe.

Samozrejmosťou je sledovanie štatistík o odoslaní, otvorení e-mailu aj kliknutí na odkazy priamo na kartách kontaktov v Anabixe. Zaujíma vás viac? Založte si účet Anabixu aj SmartEmailingu a kontaktujte nás. Radi vám s napojením pomôžeme!

  • 16
    SmartEmailing

Posielajte chytré e-maily 

Používate alebo máte v pláne využívať systém na rozosielanie hromadných e-mailov SmartEmailing? Anabix ponúka ako jednu zo svojich doplnkových funkcií práve spojenie s týmto systémom. Čo získate spojením Anabix CRM a SmartEmailingu?

Kontakty založené v Anabixe sa vám budú prenášať cez prepojené zoznamy do SmartEmailingu. Spojenie funguje aj obrátene, tu kontakty z vyplnených formulárov SmartEmailingu sa dostanú do Anabixu. Na zoznamy môžete posielať hromadné e-maily alebo si pripraviť série e-mailov, ktoré sa automaticky rozošlú pri pridaní kontaktu do zoznamu v Anabixe.

Samozrejmosťou je sledovanie štatistík o odoslaní, otvorení e-mailu aj kliknutí na odkazy priamo na kartách kontaktov v Anabixe. Zaujíma vás viac? Založte si účet Anabixu aj SmartEmailingu a kontaktujte nás. Radi vám s napojením pomôžeme!

  • 17
    AffilBox

Sledujte vyplácané provízie

Kvalitný provízny program pre svojich zákazníkov a obchodných partnerov berieme ako súčasť úspešného podnikania. Pre náš partnerský program sa nám osvedčil systém AffilBox.

Pokiaľ sa stanete našim partnerom a rozhodnete sa Anabix odporúčať svojim zákazníkom, budete mať vďaka nemu prehľad o registrovaných testovacích verziách cez vás kód aj o vyplatených províziách.

V prípade, že sami AffilBox využívate alebo hľadáte vhodný provízny systém, určite oceníte možnosť jeho integrácie s Anabixom. V kombinácii s napojením fakturačného systému sa vám budú automaticky vypočítavať provízie a generovať správy pre vašich partnerov.

  • 17
    AffilBox

Sledujte vyplácané provízie

Kvalitný provízny program pre svojich zákazníkov a obchodných partnerov berieme ako súčasť úspešného podnikania. Pre náš partnerský program sa nám osvedčil systém AffilBox.

Pokiaľ sa stanete našim partnerom a rozhodnete sa Anabix odporúčať svojim zákazníkom, budete mať vďaka nemu prehľad o registrovaných testovacích verziách cez vás kód aj o vyplatených províziách.

V prípade, že sami AffilBox využívate alebo hľadáte vhodný provízny systém, určite oceníte možnosť jeho integrácie s Anabixom. V kombinácii s napojením fakturačného systému sa vám budú automaticky vypočítavať provízie a generovať správy pre vašich partnerov.

  • 18
    API

Využite priateľské API

Máte vlastný systém na svoje dáta či formuláre na zber kontaktov z webu? Potrebujete prepojiť Anabix so softvérom, ktorý zatiaľ nemáme napojený? Využiť môžete pripravené API. Stačí mať vlastného programátora alebo si najať externého a zoznámiť ho s našou API dokumentáciou. V prípade potreby poradíme.

Anabix API je služba umožňujúca používateľom pomocou zasielaných požiadaviek vzdialene spúšťať funkcie systému Anabix. Systém štandardne pracuje s kódovaním UTF-8. Použitý programovací jazyk musí mať podporu pre prenos dát s podporou protokolu HTTP. Ďalej je vhodná podpora dátového formátu JSON, ktorý je použitý pre všetku komunikáciu.

Viac informácií nájdete v API Dokumentácii.

  • 18
    API

Využite priateľské API

Máte vlastný systém na svoje dáta či formuláre na zber kontaktov z webu? Potrebujete prepojiť Anabix so softvérom, ktorý zatiaľ nemáme napojený? Využiť môžete pripravené API. Stačí mať vlastného programátora alebo si najať externého a zoznámiť ho s našou API dokumentáciou. V prípade potreby poradíme.

Anabix API je služba umožňujúca používateľom pomocou zasielaných požiadaviek vzdialene spúšťať funkcie systému Anabix. Systém štandardne pracuje s kódovaním UTF-8. Použitý programovací jazyk musí mať podporu pre prenos dát s podporou protokolu HTTP. Ďalej je vhodná podpora dátového formátu JSON, ktorý je použitý pre všetku komunikáciu.

Viac informácií nájdete v API Dokumentácii.

  • 19
    Systém v štyroch jazykoch

Prostredie v niekoľkých jazykoch vrátane slovenčiny

Nie je vaša firma priamo Babylonom so zmesou rôznorodých jazykov, ale aj tak sa nájdu pracovníci, čo nehovoria po slovensky? Aj na toto máme riešenie.

Každý váš užívateľ si u nás vyberie, či chce mať české, slovenské, španielske či anglické prostredie systému. Vo vybranom jazyku uvidíte nastavenia, hlavný obsah aj pevné polia. Ďalšie položky ako sú vlastné polia či zoznamy si pokojne pomenujte ľubovoľným jazykom, ktorý ovládate.

Rovnako platí aj pre modul webového formulára, ktorý sa vám bude hodiť na české i cudzojazyčné weby. A ak si vaši ľudia radi pohovoria so živou podporou v češtine, potom ich radi počujeme.

  • 19
    Systém v štyroch jazykoch

Prostredie v niekoľkých jazykoch vrátane slovenčiny

Nie je vaša firma priamo Babylonom so zmesou rôznorodých jazykov, ale aj tak sa nájdu pracovníci, čo nehovoria po slovensky? Aj na toto máme riešenie.

Každý váš užívateľ si u nás vyberie, či chce mať české, slovenské, španielske či anglické prostredie systému. Vo vybranom jazyku uvidíte nastavenia, hlavný obsah aj pevné polia. Ďalšie položky ako sú vlastné polia či zoznamy si pokojne pomenujte ľubovoľným jazykom, ktorý ovládate.

Rovnako platí aj pre modul webového formulára, ktorý sa vám bude hodiť na české i cudzojazyčné weby. A ak si vaši ľudia radi pohovoria so živou podporou v češtine, potom ich radi počujeme.

Anabix CRM viac ako CRM

Referencie našich zákazníkov

„Predtým sme používali vlastný systém s jednoduchou databázou inštitúcií a príslušných kontaktov, ktoré obsahovali záznamy o uskutočnených stretnutiach a výstupoch. Anabix CRM nám umožnil mať prehľad o všetkom dianí, do systému môžu nazerať rôzne oddelenia naprieč spoločnosťou a cením si to, že nám odpadla práca s excelovskými tabuľkami a prepisovaním.“
Martin Gašpar
Martin GašparBARIA s.r.o.
„Evidenciu klientov sme viedli najskôr v excelovskej tabuľke. Ale ako sa databáza klientov rozrastala, tabuľky pre nás už boli neprehľadné. Anabix CRM je prehľadný, jednoduchý a má intuitívne ovládanie. Všetko dôležité mi denne pripomína e-mailom. Veľmi oceňujem sekciu „Obchodné prípady“, kde je evidencia celej zákazky. Mám tu prehľad o financiách a všetkých mojich aktivitách a úlohách s našimi klientmi a firmami.“
Dáša Černá Gajdošová
Dáša Černá GajdošováMyslení prvej ligy
„Klasicky sme používali excelovské tabuľky, Google kontakty a mali sme porady, kde sme si informácie navzájom odovzdávali ústne. Vďaka Anabixu CRM máme prepojené e-maily naprieč organizáciou s nadviazaním na konkrétne kontakty a obchodné prípady. Veľmi nám to pomáha k rýchlej a presnej orientácii a tým aj väčšej efektivite našej práce.“
Jan Avkovský
Jan AvkovskýD.A.N. production, s.r.o.