Poznajte HLAVNÉ VÝHODY
online CRM systému ANABIX
Všetko dôležité nájdete na jednej stránke kontaktu
V Anabixe nemusíte otvárať veľa okien, aby ste sa dostali k informáciám, ktoré potrebujete. Prehľad o údajoch klienta, aktivitách, úlohách, obchodných prípadoch, prílohách i zoznamoch nájdete na jednom mieste.
Napojiť si môžete ľubovoľnú e-mailovú schránku
Prepojením e-mailových schránok získate prehľad o odoslaných aj prijatých e-mailoch, ktoré si s klientmi vymeníte. U nás nemusíte do CRM systému zadávať e-maily ručne. Predchádzajte zabúdaniu a chaosu v komunikácii!
Automatizujte svoju prácu s CRM
Preč sú doby, kedy ste museli strážiť termíny obchodných prípadov, premýšľať o nadväznosti úloh alebo zložito kontrolovať aktivitu s vašimi kontaktmi. Toto a veľa ďalších vecí ľahko vyriešite pomocou automatizácie (triggerov).
Zbierajte záujemcov z webu aj spätnú väzbu
Získavajte nové kontakty z webu alebo spätnú väzba od zákazníkov či obchodných partnerov vďaka webovým formulárom. Všetky vyplnené informácie sa vám rovno prenesú do Anabix CRM, nemusíte nič ručne prepisovať.
Prostredie v niekoľkých jazykoch vrátane slovenčiny
Vyberte si, či chcete mať české, slovenské, španielske alebo anglické prostredie systému. Vo zvolenom jazyku uvidíte nastavenia, hlavný obsah aj pevné polia. A ak si vaši ľudia radi pohovoria so živou podporou v češtině, potom ich radi počujeme.
Referencie našich zákazníkov
„Začínal som v Exceli a zároveň na rôznych portáloch. Po tom, čo som zvolil Anabix CRM, mám prehľadne rozdelené klientov v rôznych zoznamoch a prehľad v komunikácii, ktorá s klientmi prebehla. Keď sa nový klient rozhodne pre spoluprácu, asistentka hneď vie, k akému mentoringovému programu mu má zaslať uvítanie, akú čiastku má fakturovať a aké materiály mu má odoslať. Veľmi oceňujem funkciu tzv. „triggerov“, ktorá umožňuje prepojenie niekoľkých rôznych funkcií Anabixu.“
„Všetky naše aktivity sme evidovali v prostredí zdieľaných dokumentov Google Docs. Po pár mesiacoch sme zistili, že trávime príliš veľa času pri uzatváraní obchodných prípadov, čo bolo veľmi neefektívne. Práca v Anabix CRM nám priniesla hlavne úsporu času. Všetko je na jednom mieste – prehľad v úlohách, záznamy e-mailovej komunikácie, evidencia dokumentov a poznámok pri jednotlivých kontaktoch.“
„Po intenzívnej práci iba s Excelom, Outlookom a rôznymi aplikáciami som objavil systematickosť CRM systému. Pomohol mi ako s automatizáciou procesov, zdieľaním informácií a úloh, tak aj s využitím webových formulárov. Anabix CRM som si vybral práve preto, že spĺňa potrebné parametre, a vie sa prepojiť s ďalšími využívanými aplikáciami ako napríklad SmartEmailingom.“