CENNÍK Anabix CRM
Spočítajte si jednoducho vašu cenu.
Stačí zadať počet užívateľov, ktorí budú systém využívať a počet kontaktov vašej databázy.
Uvidíte okamžite ročnú alebo štvrťročnú cenu za celý účet a pre rýchle porovnanie aj prepočítanú cenu za jedného užívateľa mesačne.
Čím viac užívateľov máte, tým menej zaplatíte.
Pre slovenských klientov vystavujeme faktúry v EUR bez DPH podľa aktuálneho kurzu ČNB.
Kalkulácia ceny v CZK
V uvedenej cene máte
zabezpečený a zálohovaný prístup do systému pre vás aj vašich kolegov 24 hodín denne
neobmedzené množstvo aktivít, úloh a obchodných prípadov
až 10 GB dát na vaše prílohy
7 návodných e-mailov, vďaka ktorým ľahko rozbehnete svoj testovací účet
e-mailovú a telefonickú podporu v češtine
textové návody v Znalostnej báze
Online konzultácie podľa vašej potreby (pomôžeme s vytvorením vlastných polí, zoznamy aj importem dát + zoznámime vás s funkciami + vyladíme spoločne automatizáciu + skontrolujeme nastavené procesy).
Všetky funkcie Anabix CRM (ucelená karta kontaktu, napojenie e-mailov, webové formuláre, triggery a mnoho ďalšieho).
Čo vás môže k cenníku ešte zaujímať?
Spôsob platby
Navyšovanie či znižovanie počtu užívateľov alebo kontaktov
Výhoda pre neziskové organizácie
Ukončenie spolupráce
Referencie našich zákazníkov
„Prvých klientov sme vo firme evidovali iba v excelovských tabuľkách, ale už vtedy nám bolo jasné, že budeme potrebovať systematickosť CRM systému. Anabix CRM sme zvolili vďaka cenovej dostupnosti, možnosti napojenia na všetky ďalšie systémy, ktoré na prácu so zákazníkmi využívame a predovšetkým tomu, že ide o český systém. Všetky informácie máme prehľadne na jednom mieste a práca je tak jednoduchšia. Chválim si tiež automatické napojenie na webovú stránku aj mailing.“
„Evidenciu kontaktov sme riešili formou poznámok a tabuliek v Exceli. Potrebovali sme nejaký jednoduchší systém, kde by sme mohli sledovať priebeh zákaziek. Na Anabixe CRM si cením väčšiu prehľadnosť úloh, stráženie termínov a možnosti delegovania jednotlivých úloh na kolegov. Nemusíme zložito dohľadávať aký krok k úspešnému dokončeniu obchodného prípadu práve nasleduje, systém za mňa sleduje plnenie všetkých zadaných úloh na 100 %.“
„Predtým sme pracovali s excelovskými tabuľkami, čo sa s nárastom klientov stalo neprehľadné. Po zavedení Anabix CRM, ktorý nám prišiel ako cenovo dostupný a ľahký na ovládanie, máme všetko prehľadne na jednom mieste a jednoducho filtrujeme potrebné údaje. Využívame možnosť priraďovania úloh namiesto toho, aby sme posielali zbytočné e-maily a vždy vieme, v akom procese zákazka je.“