CENNÍK Anabix CRM

Spočítajte si jednoducho vašu cenu.
Stačí zadať počet užívateľov, ktorí budú systém využívať a počet kontaktov vašej databázy.

Uvidíte okamžite ročnú alebo štvrťročnú cenu za celý účet a pre rýchle porovnanie aj prepočítanú cenu za jedného užívateľa mesačne.

Čím viac užívateľov máte, tým menej zaplatíte.

Pre slovenských klientov vystavujeme faktúry v EUR bez DPH podľa aktuálneho kurzu ČNB.

Kalkulácia ceny v CZK

Platba:

Celková cena/rok:   Kč (bez DPH)
Cena/mesiac/užívateľ:   Kč (bez DPH)

V uvedenej cene máte

zabezpečený a zálohovaný prístup do systému pre vás aj vašich kolegov 24 hodín denne

neobmedzené množstvo aktivít, úloh a obchodných prípadov

až 10 GB dát na vaše prílohy

7 návodných e-mailov, vďaka ktorým ľahko rozbehnete svoj testovací účet

e-mailovú a telefonickú podporu v češtine

textové návody v Znalostnej báze

Online konzultácie podľa vašej potreby (pomôžeme s vytvorením vlastných polí, zoznamy aj importem dát + zoznámime vás s funkciami + vyladíme spoločne automatizáciu + skontrolujeme nastavené procesy).

Všetky funkcie Anabix CRM (ucelená karta kontaktu, napojenie e-mailov, webové formuláre, triggery a mnoho ďalšieho).

Čo vás môže k cenníku ešte zaujímať?

Spôsob platby

Využiť môžete štvrťročnú alebo ročnú platbu. Pri ročnej platbe dostávate mesačný bonus, výsledná cena je teda za 13 mesiacov. Pri štvrťročnej platbe sa základná ročná cena delí štyrmi. Splatnosť faktúr je 14 dní a za samozrejmosť považujeme hradenie faktúr v termíne splatnosti.

Navyšovanie či znižovanie počtu užívateľov alebo kontaktov

Raz mesačne máte možnosť zvýšiť počet používateľov či kontaktov vášho účtu. Stačí požiadať e-mailom alebo zadať požiadavku priamo zo systému. Navýšenie sa rieši doplatkom za zostávajúce predplatené obdobie. Novú cenu vám ukáže naša kalkulačka. Zníženie počtu užívateľov či kontaktov je možné urobiť vždy pred koncom predplateného obdobia, s platnosťou od nového obdobia.

Výhoda pre neziskové organizácie

Pokiaľ sa venujete charitatívnej činnosti, s Anabix CRM získate výhodnejšiu cenu, pre bližšie informácie nás kontaktujte! Radi vás tiež podporíme na našom webe aj sociálnych sieťach.

Ukončenie spolupráce

Poskytujeme 30-dňovú garanciu vrátenia peňazí v okamihu, keď si už prístup do Anabix CRM zaplatíte. Vyjdeme vám ale v ústrety aj v priebehu dohodnutého obdobia, len je potrebné nahlásiť ukončenie spolupráce pred koncom súčasného predplateného obdobia. Vždy nám ide o obojstrannú spokojnosť.
Anabix CRM viac ako CRM

Referencie našich zákazníkov

„Prvých klientov sme vo firme evidovali iba v excelovských tabuľkách, ale už vtedy nám bolo jasné, že budeme potrebovať systematickosť CRM systému. Anabix CRM sme zvolili vďaka cenovej dostupnosti, možnosti napojenia na všetky ďalšie systémy, ktoré na prácu so zákazníkmi využívame a predovšetkým tomu, že ide o český systém. Všetky informácie máme prehľadne na jednom mieste a práca je tak jednoduchšia. Chválim si tiež automatické napojenie na webovú stránku aj mailing.“
Bohumila Severýnová Saturia Invest s.r.o.
Zdeněk Líkař
„Evidenciu kontaktov sme riešili formou poznámok a tabuliek v Exceli. Potrebovali sme nejaký jednoduchší systém, kde by sme mohli sledovať priebeh zákaziek. Na Anabixe CRM si cením väčšiu prehľadnosť úloh, stráženie termínov a možnosti delegovania jednotlivých úloh na kolegov. Nemusíme zložito dohľadávať aký krok k úspešnému dokončeniu obchodného prípadu práve nasleduje, systém za mňa sleduje plnenie všetkých zadaných úloh na 100 %.“
Zdeněk LíkařL & L Servis s.r.o.
Aneta Daňková
„Predtým sme pracovali s excelovskými tabuľkami, čo sa s nárastom klientov stalo neprehľadné. Po zavedení Anabix CRM, ktorý nám prišiel ako cenovo dostupný a ľahký na ovládanie, máme všetko prehľadne na jednom mieste a jednoducho filtrujeme potrebné údaje. Využívame možnosť priraďovania úloh namiesto toho, aby sme posielali zbytočné e-maily a vždy vieme, v akom procese zákazka je.“
Aneta DaňkováKEY ADVANTAGE s.r.o.