Rozhovory s Anabixom
Pavel Klapka
Pavel Klapka
„…náš tím je veľmi zaneprázdnený bežnou agendou, notifikácia v podobe aktivít na každý deň s jednotlivými klientmi je skvelá funkcia,“ hovorí Pavel Klapka zo spoločnosti Strader. Aké ďalšie funkcie vo firme oceňujú as čím im Anabix CRM v bežnom fungovaní pomáha? Viac sa dozviete v našom novom rozhovore.
Naša spoločnosť sa zaoberá predajom káblového úložného systému, ktorý má uplatnenie pri priemyselnej elektroinštalácii. Naši zákazníci sú veľké elektromontážne spoločnosti, ale aj OSVČ elektrikári.
Pred zavedením CRM od Anabixu sme používali excelovskú tabuľku, ktorá nám prinášala iba zmätok, neporiadok a nesystémovosť.
Hľadali sme riešenie, ktoré nám prinesie organizáciu kontaktov s prehľadnou históriou zápisov schôdzok a notifikáciu aktivít a úloh. Po vyskúšaní všetkých možných variantov CRM systémov, ktoré sú dostupné na trhu, nám nakoniec Anabix najviac vyhovoval jednoduchosťou a intuitívnym ovládaním všetkých funkcií.
Od zavedenia Anabix CRM sa naša obchodná agenda zmenila významne. Vďaka Anabixu vieme, ktorý náš kolega sa stará o klienta a čo všetko s ním preberal a aké sú ich následné kroky k uzatvoreniu spolupráce.
Využívame prevažne funkcie, ktoré má každé CRM mať, tzn. databázu kontaktov s celou históriou, filtráciu podľa lokácie, funkcie, a samozrejme notifikáciu a automatizáciu.
Vzhľadom na to, že náš tím je veľmi zaneprázdnený bežnou agendou, tak notifikácia v podobe aktivít na každý deň s jednotlivými klientmi je skvelá funkcia, ktorá nám stráži pravidelné intervaly medzi jednotlivými meetingmi poprípade telefonátmi.
Novinkou v našom portfóliu sú konštrukcie pre FVE v rôznom prevedení. Sme schopní poskytnúť riešenie pre akúkoľvek strechu prípadne voľnú plochu.
Kontakt: Pavel Klapka, 773 837 189, pavel.klapka@strader.cz
Ďakujeme za rozhovor.
Mgr. Štěpán Musil
10/2023
Komentáre