Anabix CRM pre obor MARKETING

Rozvíjanie stratégií bude teraz jednoduchšie

Zhromažďujte, ukladajte a analyzujte dáta o zákazníkoch pre správne oslovenie cieľového trhu.

 

S Anabix CRM budete svojim zákazníkom viac rozumieť.

V odbore MARKETING využijete:

Stránka kontaktu
Srdce vášho podnikania

Evidujte si prehľadne informácie, ktoré potrebujete o svojich potenciálnych záujemcoch, zákazníkoch či externých spolupracovníkoch vedieť. Zakladajte si vlastné pole pre Záujmy, Preferencie či Linky na sociálne siete. Zapisujte či nahrávajte záznamy zo schôdzok či telefonátov, nechajte si na karte kontaktu načítať kópie prichádzajúcich a odchádzajúcich e-mailov.

Zoznamy
Majte poriadok v kontaktoch raz a navždy

Kontakty si trieďte do skupín podľa služieb, ktoré pre zákazníkov robíte, podľa ich budúceho záujmu alebo napríklad podľa obchodníka, ktorý sa o kontakty stará. Každý kontakt môže byť vo viacerých zoznamoch. Na zoznamy si nadviažte užívateľské oprávnenia aj následnú automatizáciu procesov ako je zadanie úlohy alebo založenie obchodného prípadu.

Obchodné prípady
Sledujte potenciálne aj rozjednané zákazky

Na jednotlivé zákazky si vytvárajte obchodné prípady, k nim si pripravte vlastné pole na sledovanie stavu zákazky, dôležité termíny alebo čiastky. Jednotlivé zápisy či nahrávky zo schôdzok a telefonátov si priraďujte aj pod jednotlivé obchodné prípady, rovnaké platí aj pre úlohy, ktoré si dáte sami sebe alebo delegujete na druhé.

Webové formuláre
Zbierajte záujemcov z webu aj spätnú väzbu

Tento modul využijete na získavanie nových záujemcov o spoluprácu z vášho webu alebo sociálnych sietí. Vo formulári sa rovno opýtajte o aký typ služby má klient záujem, všetky informácie sa vám prehľadne prepíšu priamo do Anabix CRM. Formuláre navyše využijete aj na získanie spätnej väzby formou Dotazníkov napríklad od svojich existujúcich zákazníkov.

Triggery
Automatizujte svoju prácu s Anabixom

Úsporu času aj istotu, že na nič dôležité nezabudnete, vám stráži automatizácia. Nastavte si postupnosť jednotlivých úloh pre najčastejšie typy zákaziek, strážte si dôležité termíny dodania podkladov či spustenie kampane alebo nadviažte úlohy priamo na výstupe z jednotlivých schôdzok. S nastavením automatizácie vám radi pomôžeme.

A to nie je zďaleka všetko!

Pozrite sa na prehľad všetkých funkcií Anabix CRM

Alebo si rovno založte testovací účet a dohodnite si úvodnú konzultáciu

Anabix CRM viac ako CRM

Referencie našich zákazníkov

Jana Fajnorová
„Prehľady o klientoch a zákazkách sme viedli na zdieľanom disku, nemali sme žiadny sofistikovaný program pre správu dát. Na Anabix CRM veľmi oceňujeme zákaznícku agendu, zahrňujúcu informácie o klientovi, nevyhnutné GDPR a evidenciu obchodných prípadov. Prínosom je oveľa lepšia dohľadateľnosť všetkých záznamov a dokumentov.“
Jana FajnorováFAXX s.r.o.
JIří Zubík
„Všetky naše aktivity sme evidovali v prostredí zdieľaných dokumentov Google Docs. Po pár mesiacoch sme zistili, že trávime príliš veľa času pri uzatváraní obchodných prípadov, čo bolo veľmi neefektívne. Práca v Anabix CRM nám priniesla hlavne úsporu času. Všetko je na jednom mieste – prehľad v úlohách, záznamy e-mailovej komunikácie, evidencia dokumentov a poznámok pri jednotlivých kontaktoch.“
Jiří ZubíkTVORIMEVIDEA.CZ
Aneta Daňková
„Predtým sme pracovali s excelovskými tabuľkami, čo sa s nárastom klientov stalo neprehľadné. Po zavedení Anabix CRM, ktorý nám prišiel ako cenovo dostupný a ľahký na ovládanie, máme všetko prehľadne na jednom mieste a jednoducho filtrujeme potrebné údaje. Využívame možnosť priraďovania úloh namiesto toho, aby sme posielali zbytočné e-maily a vždy vieme, v akom procese zákazka je.“
Mgr. Aneta DaňkováKEY ADVANTAGE s.r.o.