Anabix CRM pre obor VZDELÁVANIE

Udržujte si prehľad o všetkom dôležitom

Držte si prehľad o kurzoch, školeniach či konzultáciách. Vaši ľudia aj účastníci to určite ocenia.

 

Anabix CRM vám uľahčí prácu a postráži všetko potrebné.

V odbore VZDELÁVANIE využijete:

Stránka kontaktu 
Srdce vášho podnikania

Lektori, koučovia, terapeuti používajte Anabix pre prehľad o svojich klientoch! Karta kontaktu pre vás bude niečo ako „karta u lekára“, nájdete na nej všetky informácie o svojom „pacientovi“ – ​​čo ho trápi, aké má rodinné a pracovné zázemie, ciele, preferencie, motivácia. Založte si vlastné pole na všetko, čo vám bude dávať zmysel.

Zoznamy
Majte poriadok v kontaktoch raz a navždy

Kontakty si trieďte do skupín podľa budúceho záujmu klientov, napríklad podľa typu kurzov či požadovaných znalostí (time management, leadership, komunikácia). Zoznamy majte tiež na aktuálnych zákazníkov alebo napríklad podľa lektora/kouča, ktorý kontakty vzdeláva. Na zoznamy nadviažte užívateľské oprávnenie, aby každý videl len to, čo potrebuje a môže.

Obchodné prípady
Sledujte potenciálne aj rozjednané zákazky

Obchodné prípady používajte pre jednotlivé balíčky konzultácií, vzdelávacie projekty alebo evidenciu celého projektu. Založte si k nim vlastné pole na špecifické informácie k danému školeniu (ciele, počet objednaných hodín, meno lektora, vybavenie školiacej miestnosti a pod.) a jednotlivé konzultácie/školenia si zapisujete pod ne formou aktivít.

Webové formuláre
Zbierajte záujemcov z webu aj spätnú väzbu

V oblasti vzdelávania využijete tento modul hlavne na získavanie spätnej väzby formou dotazníkov. Pripravíte si otázky a odpovede sa vám prepíšu priamo do Anabixu. Iste oceníte aj automatické vytváranie úloh na základe konkrétnych odpovedí. Formuláre sa vám budú hodiť aj na získavanie nových záujemcov z webu či sociálnych sietí.

Triggery
Automatizujte svoju prácu s Anabixom

Automatizácia vám uľahčí zadávanie úloh pri práci s klientmi (vytvorenie úlohy asistentke, odovzdanie informácií na lektora, ktorý bude školiť) alebo postráži termíny dodania podkladov. Automatizáciu využijete aj pri napojení Anabixu na externé fakturačné systémy (zaplatenie faktúry = úloha ideme školiť) alebo práve na výstupy dotazníkov a formulárov.

A to nie je zďaleka všetko!

Podívejte se na přehled všech funkcí Anabix CRM

Alebo si rovno založte testovací účet a dohodnite si úvodnú konzultáciu

Anabix CRM viac ako CRM

Referencie našich zákazníkov

Tomáš Nutil
„Začínal som v Exceli a zároveň na rôznych portáloch. Po tom, čo som zvolil Anabix CRM, mám prehľadne rozdelené klientov v rôznych zoznamoch a prehľad v komunikácii, ktorá s klientmi prebehla. Keď sa nový klient rozhodne pre spoluprácu, asistentka hneď vie, k akému mentoringovému programu mu má zaslať uvítanie, akú čiastku má fakturovať a aké materiály mu má odoslať. Veľmi oceňujem funkciu tzv. „triggerov“, ktorá umožňuje prepojenie niekoľkých rôznych funkcií Anabixu.“
Tomáš Nutilprojekt Osvícená práce
Dáša Černá Gajdošová
„Evidenciu klientov sme viedli najskôr v excelovskej tabuľke. Ale ako sa databáza klientov rozrastala, tabuľky pre nás už boli neprehľadné. Anabix CRM je prehľadný, jednoduchý a má intuitívne ovládanie. Všetko dôležité mi denne pripomína e-mailom. Veľmi oceňujem sekciu „Obchodné prípady“, kde je evidencia celej zákazky. Mám tu prehľad o financiách a všetkých mojich aktivitách a úlohách s našimi klientmi a firmami.
Dáša Černá GajdošováMyslení prvej ligy
Josef Hajkr
„Špecializujeme sa na projektové riadenie a naša firma sa tak neustále rozrastá a pribúda stále viac kontaktov a projektov. Preto bolo potrebné sa od Excelu a Wordu presunúť k CRM systému. S Anabix CRM sa naša práca zmenila zásadne. Všetci majú prehľad o akvizičnej a obchodnej fáze, dodržiavajú termíny, osvedčilo sa aj prepojenie pomocou zoznamov na SmartEmailing a realizujeme online dotazníky. Sme schopní reagovať okamžite a sledovať priebežne stav rozpracovaných kontaktov.“
Josef HajkrSHINE Consulting s.r.o.