Obchodné podmienky Anabix CRM

OBCHODNÉ PODMIENKY

Obchodné spoločnosti ANABIX CRM s.r.o. so sídlom Branka 1339/77, 624 00 Brno

identifikačné  číslo: 268 12 894

zapísané v obchodnom registri vedenom Krajským súdom v Brne, oddiel C, vložka 64759

pre poskytovanie služby CRM systému na internetovej adrese https://app.anabix.cz

I.

Úvodné ustanovenia

  1. Tieto obchodné podmienky (ďalej len „obchodné podmienky“) obchodnej spoločnosti ANABIX CRM s.r.o. so sídlom Bránka 1339/77, 624 00 Brno, identifikačné číslo: 268 12 894, zapísané v obchodnom registri vedenom Krajským súdom v Brne, oddiel C, vložka 64759 upravujú práva a povinnosti zmluvných strán vzniknuté v sade on-line nástrojov a prostriedkov na riadenie vzťahov so zákazníkom (CRM systém – Customer Management Relationship) Užívateľovi na webovom serveri https://app.anabix.cz službu Anabix, (ďalej len „Služba“).
  2. Poskytovateľom Služby je strana Zmluvy, spoločnosť Anabix CRM s.r.o.., IČ 26812894 so sídlom Branka 1339/77, 624 00 Brno, ktorá sa zaväzuje umožniť Užívateľovi za odplatu (ďalej len „Poskytovateľ“) používanie on-line CRM systém, a to za podmienok dohodnutých v Zmluve a týchto Podmienkach. Poskytovateľ je správca osobných údajov Užívateľa; spracovateľ osobných údajov (potenciálnych) zákazníkov Užívateľa na základe uzavretia Zmluvy vrátane týchto Podmienok.
  3. Užívateľom je fyzická alebo právnická osoba vystupujúca na strane Objednávateľa služby, ktorá v súlade s týmito Obchodnými podmienkami vykonala registráciu, ktorá prostredníctvom užívateľského účtu vykonáva prihlásenie do systému, fyzická osoba je subjektom osobných údajov podľa zákona č. 101/2000 Zb., o ochrane osobných údajov, v platnom znení. Užívateľom môže byť iba osoba s plnou spôsobilosťou na právne úkony. (ďalej len „Užívateľ“)
  4. Zmluvou sa rozumie zmluva uzavretá s Poskytovateľom 1. vyplnením a odoslaním registračného formulára na stránkach Poskytovateľa, alebo 2. uzavretá písomnou formou, na základe, ktoré je Užívateľovi umožnené používanie on-line CRM systému – Customer Management Relationship.
  5. Služba bude sprevádzkovaná na základe registrácie vykonanej užívateľom na stránkach https://www.anabix.sk/. Užívateľský účet vzniká úspešnou registráciou a obsahuje parametre užívania služby (napr. užívateľské meno, telefón, zvolenú emailovú adresu, nastavenie Služby a pod.).
  6. Skúšobná doba – Skúšobná doba je tridsaťdňové (30) až šesťdesiatdenné (60) obdobie užívania on-line systému CRM Užívateľom, pričom v tejto dobe je Užívateľ oprávnený užívať online systém CRM za účelom oboznámenia sa s jeho funkciami v plnom rozsahu bezplatne v rámci testovacej verzie. systému. Skúšobná doba začína plynúť registráciou, pričom po uplynutí skúšobnej lehoty (30/60 dní), môže užívateľ prejsť na vybranú platenú tarifu on-line systému.
  7. Obsah Služby predstavuje súhrn Obsahu Poskytovateľa a súhrn Obsahu Užívateľa.

a) Obsahom poskytovateľa sa rozumejú najmä všetky materiály, informácie a diela (vr. diel autorských) predkladané poskytovateľom ako súčasť Služby, ktoré vytvárajú funkčný rámec Služby (formu) a jej náplň (obsah).

b) Obsahom Užívateľa sa rozumejú najmä všetky materiály, informácie a diela (vr. diel autorských) zasielané užívateľom v súvislosti s používaním Služby ako texty, obrázky, videá a pod., môže sa jednať aj o diela tretích osôb, užívateľ však zodpovedá za dodržanie práv tretích osôb (najmä autorských) k zverejňovaným či používaným materiálom, informáciám a dielam tretích osôb

c) Znenie obchodných podmienok môže Poskytovateľ meniť či dopĺňať. Týmto ustanovením nie sú dotknuté práva a povinnosti vzniknuté po dobe účinnosti predchádzajúceho znenia obchodných podmienok.

II.

Registrácia užívateľa, užívateľský účet

  1. Podmienkou pre využívanie Služby je vykonanie registrácie zo strany Užívateľa, zadaním mena, telefónu a emailovej adresy. Na základe vykonanej registrácie môže Užívateľ vstupovať do svojho užívateľského účtu.
  2. Registrácia sa vykonáva vyplnením registračného formulára na webovom serveri https://www.anabix.sk/, potvrdením Užívateľa o tom, že sa zoznámil a súhlasí so Zmluvnými podmienkami a odoslaním registračného formulára. Potvrdenie o zoznámení sa Obchodnými podmienkami a súhlas so Obchodnými podmienkami Užívateľ vyjadruje v registračnom formulári zaškrtnutím políčka „ÁNO, je mi známy obsah Obchodných podmienok užívania služby Anabix a súhlasím s nimi“.
  3. Užívateľ má povinnosť v registračnom formulári uvádzať správne a úplné povinné osobné údaje o svojej osobe, ktoré sú označené hviezdičkou. Tieto údaje má Užívateľ povinnosť aktualizovať podľa platného stavu. Užívateľ má právo údaje v priebehu používania Služby meniť a doplňovať. Užívateľ má tak právo na prístup k týmto údajom, právo na výmaz, právo na opravu nepresných údajov a právo na informácie, ako sa s týmito údajmi nakladá. Údaje uvedené v používateľskom účte sú Poskytovateľom považované za správne. 
  4. Prístup k používateľskému účtu je zabezpečený užívateľským menom a heslom. Poskytovateľ je povinný zachovávať mlčanlivosť ohľadom informácií potrebných k prístupu do jeho užívateľského účtu.
  5. Poskytovateľ nie je oprávnený umožniť využívanie užívateľského účtu tretím osobám
  6. V prípade, že Užívateľ svoj užívateľský účet prestane užívať, sú mu Poskytovateľom ponúknuté možnosti riešenia súčasnej situácie a to:

a) ak sa jedná o skúšobný účet na skúšobné obdobie on-line systému, môže Užívateľ využiť nadväzujúcu platenú tarifu podľa ponúk Poskytovateľa, v opačnom prípade dôjde k zmazaniu účtu

b) ak sa jedná o účet k niektorej platenej tarife, môže Užívateľ využiť možnosť dokúpenia služby za predplatené nevyužité obdobie Poskytovateľom

  1. Odoslaním registračného formulára a doručením potvrdenia o registrácii zo strany Poskytovateľa Užívateľovi na e-mailovú adresu zadanú Užívateľom v registračnom formulári je zriadený užívateľský účet, to je tiež dátum začatia poskytovania služby a týmto dňom je tiež uzavretá zmluva medzi Poskytovateľom a Užívateľom na poskytnutie Služby, pričom konkrétny rozsah služby na požadované obdobie je uvedený vo fakturácii.
  2. Poskytovateľ je oprávnený kedykoľvek v budúcnosti v súvislosti s poskytovaním Služby zmeniť rozsah povinných osobných údajov a vyžadovať oznámenie ďalších údajov o užívateľovi v prípade, že toto bude vyžadované za účelom udelenia licencie na využívanie Služby alebo zo zákonných dôvodov. Bez poskytnutia týchto ďalších dodatočných údajov potom nemôže byť Služba využívaná. O dôvodoch a účele spracovania ďalších osobných údajov bude Užívateľ vždy informovaný Poskytovateľom vopred.

III.

Podmienky poskytovania Služby

Poskytovateľ poskytuje užívateľovi Službu za nižšie uvedených podmienok:

  1. Poskytovateľ udeľuje Užívateľovi licenciu k Službe, Obsahu Poskytovateľa, softvéru a iným autorským dielam Poskytovateľa („Predmet licencie“), neprevoditeľnú a nevýhradnú licenciu platnú vo všetkých krajinách sveta, na použitie Predmetu licencie (ďalej len „Licencia“). Licencia je udelená iba v rozsahu slúžiacemu na riadne a obvyklé použitie Služby, a to s obmedzeniami podľa čl. III. ods. 2. týchto Obchodných podmienok.
  2. Okrem prípadov výslovne uvedených v týchto Obchodných podmienkach Užívateľ nesmie pozmeniť či upravovať, kopírovať ani inak rozmnožovať akékoľvek informácie, originál či rozmnoženiny Predmetu licencie, ani z nich vytvárať súborné, či odvodené diela. Užívateľ nie je oprávnený využívať Službu na akékoľvek účely odporujúce tejto zmluve alebo právnym predpisom. Užívateľ nesmie Službu využívať spôsobom, ktorý by mohol znižovať hodnotu diela, alebo poškodiť, znemožniť, preťažiť alebo zhoršiť funkciu serverov prevádzkovaných poskytovateľom alebo rušiť používanie týchto serverov alebo Služby tretími osobami. Užívateľ nesmie akýmkoľvek spôsobom získavať ani sa pokúšať získavať akékoľvek rozmnoženiny diela (ani pre osobnú potrebu), akékoľvek materiály či informácie týkajúce sa Služby, ktoré nie sú alebo neboli verejne sprístupnené alebo poskytnuté prostredníctvom serverov prevádzkovaných poskytovateľom.
  3. Užívateľ berie na vedomie, že na základe týchto Obchodných podmienok a Zmluvy medzi Poskytovateľom a Užívateľom na poskytnutie služby, nie je oprávnený používať obchodnú firmu Poskytovateľa, jeho ochranné známky, logá, doménové mená ani žiadne iné označenia a obchodné prvky poskytovateľa.
  4. Poskytovateľ je povinný zabezpečiť technické prostredie s zodpovedajúcimi technickými parametrami, ktoré budú umožňovať bezproblémový chod Služby.
  5. Poskytovateľ je povinný zaistiť nepretržitú prevádzku servera, ktorý je nevyhnutný na používanie Služby.
  6. Poskytovateľ sa zaväzuje zálohovať všetok Obsah Užívateľa raz denne.
  7. Poskytovateľ nenesie zodpovednosť za neúmyselné výpadky prevádzky servera, ktoré sú technického charakteru, je však povinný vyvinúť maximálne úsilie, aby v čo najkratšom možnom termíne zaistil znovu sprevádzkovanie Služby a o výpadku servera informovať emailom užívateľa, to však iba v prípade, že výpadok bude dlhší ako 3 hod.
  8. Užívateľ berie na vedomie, že je poskytovateľ oprávnený obmedziť alebo úplne prerušiť Službu z dôvodu plánovaných odstávok servera kvôli údržbe tohto servera a to tak, že odstávka servera z dôvodu jeho údržby:

a) bude vykonaná vždy v nočných hodinách, teda v čase od 22,00 do 05,00 hodín, pokiaľ tomu nebránia vážne prevádzkové dôvody,

b) odstávka servera Poskytovateľa z dôvodu údržby servera bude vždy vopred zverejnená na serveri Poskytovateľa alebo vopred oznámená užívateľovi emailom

c) odstávka servera Poskytovateľa z dôvodu údržby tohto servera bude maximálne raz za kalendárny mesiac a nebude trvať dlhšie ako 5 hodín, pokiaľ tomu nebudú brániť vážne prevádzkové dôvody,

d) pri prekročení časov a lehoty zo strany Poskytovateľa, uvedených v tomto odseku platia pre poskytovateľa sankčné podmienky, uvedené v článku IX týchto Obchodných podmienok.

IV.

Proces uzatvorenia zmluvy o poskytovaní služieb, objednávky

  1. Pre objednanie služby vyplní Užívateľ objednávkový formulár priamo v aplikácii na webe.
  2. Objednávkový formulár obsahuje informácie o:

a) objednávanej službe,

b) o kontaktnej osobe a to meno, priezvisko, telefón, email, fakturačné údaje

c) o spôsobe úhrady ceny za službu podľa vybranej tarify

d) ostatné informácie

(ďalej len „Objednávka“)

  1. Pred zaslaním Objednávky Poskytovateľovi je Užívateľovi umožnené skontrolovať a meniť údaje, ktoré do objednávky Užívateľ vložil, a to aj s ohľadom na možnosť Užívateľa zisťovať a opravovať chyby vzniknuté pri zadávaní dát do objednávky. Objednávku odošle Užívateľ Poskytovateľovi kliknutím na tlačidlo.
  2. Údaje uvedené v objednávke sú Poskytovateľom považované za správne.
  3. Poskytovateľ bezodkladne po obdržaní objednávky toto obdržanie potvrdí Užívateľovi elektronickou poštou, a to na adresu elektronickej pošty Užívateľa uvedenú v používateľskom účte či objednávke. Zároveň s objednávkou pošle Užívateľovi zmluvu a faktúru za objednanú službu spolu so znením týchto obchodných podmienok, za účelom oboznámenia sa s ich obsahom.
  4. Zmluvný vzťah medzi Užívateľom a Poskytovateľom vzniká doručením prijatia objednávky (akceptáciou), ktoré je Poskytovateľom zaslané Užívateľovi na elektronickú poštu, a to na adresu elektronickej pošty Užívateľa.
  5. V prípade, že Užívateľ využíva službu vo forme skúšobného účtu, je Poskytovateľom na konci skúšobného obdobia opýtaný prostredníctvom emailu alebo telefonicky, či má záujem využívať niektorú z platených služieb podľa vybranej tarify. Ak Užívateľ vysloví svoj súhlas s pokračovaním v užívaní Služby, je mu skúšobná verzia účtu prevedená do platenej služby podľa tarify vybranej Užívateľom, pričom proces uzatvorenia zmluvy prebieha podľa podmienok uvedených vyššie.
  6. Užívateľ súhlasí s použitím komunikačných prostriedkov na diaľku pri uzatváraní zmluvy o poskytovaní služieb. Náklady vzniknuté Užívateľovi pri použití komunikačných prostriedkov na diaľku v súvislosti s vytvorením objednávky a uzavretím zmluvy (náklady na internetové pripojenie, náklady na telefónne hovory) si hradí Užívateľ sám.

 V.

Práva a povinnosti

1. Užívateľ voči Poskytovateľovi prehlasuje, zaručuje a zaväzuje sa, že:

a) je plne spôsobilý na právne úkony,

b) všetky údaje, ktoré o sebe pri Registrácii poskytne, sú pravdivé, úplné, presné a správne,

c) nebude používať Službu v rozpore s právnymi predpismi Českej republiky a právnymi predpismi vydanými inými štátmi, než je Česká republika,

d) sa pred začatím používania Služby dôkladne oboznámil s podmienkami tejto zmluvy, že týmto podmienkam úplne rozumie a súhlasí s nimi,

e) si je vedomý skutočnosti, že v dôsledku obmedzenia alebo prerušenia Služby podľa podmienok čl. III. ods. 8 môže stratiť dočasne prístup k obsahu Služby, a to tak Obsahu Poskytovateľa, ako aj Obsahu Užívateľa.

2. Užívateľ sa, bez ohľadu na iné ustanovenia tejto zmluvy zaväzuje, že:

a) nevykoná registráciu, pokiaľ by jej vykonaním zo strany Užívateľa došlo k porušeniu právnych predpisov Českej republiky a právnych predpisov iných štátov, než je Česká republika,

b) nebude používať Službu, pokiaľ by jej použitím zo strany Užívateľa došlo k porušeniu právnych predpisov iných štátov, než je Česká republika,

c) bude používať Službu iba na účel, na ktorý je určená,

d) pre prístup k Službe nebude využívať (ani sa nebude snažiť využívať) iné rozhranie ako rozhranie poskytnuté za tým účelom Poskytovateľom,

e) zaistí dôvernosť a nezneužije všetky identifikačné údaje a heslá nevyhnutné na prihlásenie Užívateľa a pre prístup k Službe, najmä tieto identifikačné údaje a heslá neoznámia žiadnej tretej osobe,

f) pokiaľ zistí zneužitie svojich identifikačných údajov a hesiel akoukoľvek treťou osobou, okamžite to oznámi poskytovateľovi,

g) nebude sa v súvislosti s používaním Služby dopúšťať žiadneho protiprávneho či neetického konania,

h) nebude robiť nič, čo by narušovalo alebo poškodzovalo Službu (alebo siete a servery pripojené k Službe),

3. Užívateľ nesie zodpovednosť za dôsledky svojich činov spojených s používaním Služby a súhlasí s tým, že Službu nebude používať k žiadnym aktivitám, ktoré sú alebo by mohli byť v rozpore s právnymi predpismi Českej republiky či iných štátov vzťahujúcich sa na Užívateľa, týmito Zmluvnými podmienkami, s oprávnenými záujmami poskytovateľa a so všeobecne uznávanými zásadami používania služieb poskytovaných prostredníctvom siete Internet.

4. Užívateľ je povinný vždy rešpektovať práva Poskytovateľa a tretích osôb, najmä pri nakladaní autorskými dielami a inými predmetmi práv duševného vlastníctva.

5. Užívateľ najmä nie je oprávnený:

a) užívať Službu v rozpore s touto zmluvou

b) užívať Službu spôsobom spôsobilým poškodiť poskytovateľa,

c) získavať prihlasovacie mená a/alebo heslá iných užívateľov Služby i služieb a produktov tretích osôb,

d)zneužívať, blokovať, modifikovať či inak meniť akúkoľvek súčasť Služby, alebo sa aj len pokúsiť narušiť stabilitu, chod alebo dáta Služby,

e) porušovať práva poskytovateľa alebo tretích osôb iným spôsobom, než je uvedené v predchádzajúcich bodoch,

f) pokúsiť sa konať ktorýmkoľvek protiprávnym alebo tu zakázaným spôsobom.

g) Užívateľ berie na vedomie a súhlasí s tým, že poskytovateľ v súlade s §§ 3, 4, 5 zákona č. 480/2004 Zb., o niektorých službách informačnej spoločnosti (ďalej len ZNSIS) zásadne nezodpovedá za obsah Obsahu užívateľa.

VI.

Cena Služby a platobné podmienky

1. Cena za užívanie Služby je stanovená podľa aktuálneho platného cenníka umiestneného na webových stránkach https://www.anabix.sk/cennik/.

2. Cena služby sa odvíja od počtu užívateľov a počtu kontaktov podľa kalkulačky uvedenej na stránkach https://www.anabix.sk/cennik/.

3. Užívateľ má možnosť využiť 30 až 60 dennú skúšobnú verziu zadarmo.

4. Cenu za služby môže Užívateľ uhradiť Poskytovateľovi nasledujúcim spôsobom:

  • bankovým prevodom na účet uvedený vo vystavenej faktúre Poskytovateľom.

a) Cena za službu môže byť uhradená:

  • jednorazovo
  • v dvoch posobe idúcich dohodnutých splátkach
  • alebo až v štyroch posobe idúcich dohodnutých splátkach

b) Poskytovateľ informuje Užívateľa o zmene ceny služby, pokiaľ sa ho táto týka.

5. Cena za službu je splatná na základe faktúry vystavenej vždy prvým dňom účtovacieho obdobia so splatnosťou 14 dní odo dňa vystavenia. Faktúra je v deň vystavenia zaslaná emailom Užívateľovi a považuje sa za doručenú nasledujúcim dňom. V prípade preukázateľného neskoršieho doručenia sa splatnosť predlžuje o počet dní omeškania.

6. V prípade, že Poskytovateľ eviduje faktúru Užívateľa, ktorá je po splatnosti, je Užívateľ Poskytovateľom vyzvaný, aby vykonal bezodkladne platbu po splatnosti. Ak Užívateľ nevykoná platbu ani po tejto výzve, dôjde Poskytovateľom k blokácii účtu Užívateľa.

VII.

Zánik zmluvného vzťahu

  1. Uzatvorená zmluva na poskytnutie Služby sa uzatvára na dobu neurčitú.
  2. Poskytovateľ i Užívateľ majú právo jednostranne vypovedať Službu bez udania dôvodov s dvojmesačnou výpovednou lehotou, ktorá začína plynúť prvým dňom nasledujúceho kalendárneho mesiaca po doručení písomnej výpovede.
  3. V prípade ukončenia zmluvného vzťahu pred skončením doby, na ktorú bola Služba predplatená, má Užívateľ právo na vrátenie pomernej časti predplatenej ceny za zostávajúce obdobie Služby, ktoré nasleduje od okamihu ukončenia zmluvy výpoveďou alebo dohodou.
  4. Nad rámec vyššie uvedeného má Užívateľ právo do 30 dní odo dňa registrácie zmluvný vzťah jednostranne vypovedať s účinnosťou ku dňu doručenia písomného podania obsahujúceho výpoveď na adresu sídla poskytovateľa alebo na anabix@anabix.cz. Užívateľovi je v takom prípade vrátená plná cena za využívanie služby.
  5. V prípade ukončenia zmluvného vzťahu má Poskytovateľ povinnosť odstrániť všetok Obsah Užívateľa a jeho archivované dáta tak, aby ich nebolo možné žiadnym spôsobom obnoviť a použiť či zneužiť Poskytovateľom či inou treťou osobou.
  6. Poskytovateľ má právo zmluvu vypovedať k dátumu doručenia výpovede v prípade, že bez svojej viny stratil spôsobilosť na poskytovanie Služby, tj napríklad zmenou právnych predpisov a pod. Zaplatená a nevyužitá cena za Službu bude vrátená Užívateľovi.
  7. Výpoveď môže byť zaslaná buď poštou, osobne, emailom alebo iným podobným spôsobom s podpisom oprávneného zástupcu Užívateľa.

VIII.

Ochrana osobných údajov a zásady spracovania osobných údajov

a) Informácie o správcovi osobných údajov a základné pojmy

Správcom osobných údajov je spoločnosť ANABIX CRM s.r.o., so sídlom Branka 1339/77, 624 00 Brno, identifikačné číslo: 268 12 894, ako Poskytovateľ služby („Správca“), spracováva osobné údaje v súlade so zákonom č. 101/ 2000 Zb., o Ochrane osobných údajov a s účinnosťou od 25. 5. 2018 v súlade s nariadením (EÚ) č. 2016/679, o ochrane fyzických osôb v súvislosti so spracovaním osobných údajov („nariadenie“ alebo „GDPR“).

Kontaktné údaje na Správca:

ANABIX CRM s.r.o

Branka 1339/77,, 624 00 Brno

Email: anabix@anabix.cz

Osobnými údajmi sa rozumejú všetky informácie o Užívateľovi, na základe, ktorých možno používateľa priamo či nepriamo identifikovať, najmä odkazom na určitý identifikátor.

Subjektom údajov je fyzická osoba, ku ktorej sa osobné údaje vzťahujú v pozícii Užívateľa služby. Subjektom údajov nie je právnická osoba. Údaje vzťahujúce sa k právnickej osobe nie sú osobnými údajmi.

Spracovaním sa rozumie akákoľvek operácia alebo súbor operácií s osobnými údajmi alebo súbormi osobných údajov, ktorý je vykonávaný pomocou alebo bez pomocou automatizovaných postupov, ako je napr. zhromaždenie, zaznamenanie, usporiadanie, štruktúrovanie, uloženie, obmedzenie, výmaz alebo zničenie a pod.

b) Špecifikácia a rozsah osobných údajov

Poskytovateľ zhromažďuje, spracováva a uchováva v rámci registrácie povinné osobné údaje poskytnuté Užívateľom v rozsahu:

Základné údaje

  • meno a priezvisko
  • telefón
  • e-mailová adresa

Fakturačné údaje fyzickej osoby

  • meno a priezvisko
  • IČO, DIČ
  • adresa
  • e-mailová adresa

V rámci funkčnosti CRM systému môže mať Poskytovateľ prístup tiež k údajom Užívateľa ako:

  • oblasť zamerania
  • zámer využívania CRM systému
  • Facebook profil
  • Skype adresa
  • ID inštancie
  • Celkový počet kontaktov, užívateľov, firiem, triggerov, obchodných prípadov, aktivít a úloh
  • Prehľad o externých napojených systémoch

Užívateľ môže dobrovoľne podľa svojho uváženia oznámiť Poskytovateľovi aj ďalšie nepovinné údaje, ktoré sa stanú obsahom evidencie Poskytovateľa.

Užívateľ berie na vedomie, že v rámci spracovania údajov za účelom plnenia zmluvy alebo za iným účelom, na ktorý dal Užívateľ ďalej súhlas, je Poskytovateľ oprávnený spracovávať aj osobné údaje ďalších osôb, ktorým dal Užívateľ prístup k Službe a jej funkciám.

c) Účel spracovania, právny titul, doba a spôsob spracovania

Poskytovateľ je oprávnený spracovávať, zhromažďovať osobné údaje Užívateľa pre účely:

  • plnenie a uzavretie zmluvy o poskytovaní služby. Bez poskytnutia osobných údajov na tieto účely nemôže Poskytovateľ službu poskytovať. Na spracovanie osobných údajov na tieto účely nepotrebuje Poskytovateľ súhlas Užívateľa.
  • marketingové, obchodné, štatistické. So spracovaním osobných údajov na tieto účely musí Užívateľ vyjadriť súhlas. So súhlasom na marketingové a obchodné účely bude Poskytovateľ spracovávať osobné údaje Užívateľa predovšetkým pre vytvorenie vhodnej ponuky produktov a služieb Poskytovateľa alebo tretích strán a v súvislosti s oslovením zákazníka, a to telefonicky, písomne ​​(vrátane príloh k vyúčtovaniu), prostredníctvom všetkých prostriedkov internetovej reklamy a formou elektronickej komunikácie prostredníctvom kontaktných údajov a ďalej tiež za účelom zlepšenia komunikácie s Užívateľmi, s cieľom správneho a funkčného nastavenia systému pre všetkých Užívateľov služby. Všetky tieto činnosti sú nevyhnutné pre oslovenie zákazníkov s vhodnými marketingovými ponukami.

Poskytnutie súhlasu na marketingové a ostatné účely je dobrovoľné a Užívateľ ho môže kedykoľvek odvolať. Tento súhlas zostáva v platnosti po dobu využívania produktov a služieb a nasledujúce 3 roky potom alebo do doby, kým ho Užívateľ neodvolá. Pokiaľ Užívateľ svoj súhlas odvolá, nie je tým dotknuté spracovanie jeho osobných údajov zo strany Poskytovateľa na iné účely a na základe iných právnych titulov, v súlade s týmito zásadami spracovania osobných údajov.

Osobné údaje pre tieto vyššie uvedené účely z titulu plnenia zmluvy a oprávnených záujmov Poskytovateľa sú spracované v rozsahu nutnom pre naplnenie týchto účelov a po dobu potrebnú na ich dosiahnutie alebo po dobu priamo stanovenú právnymi predpismi. Potom sú osobné údaje vymazané alebo anonymizované.

Osobné údaje zhromaždenia za účelom plnenia a uzavretia zmluvy o poskytovaní Služby môže Poskytovateľ spracovávať v Užívateľskej databáze po dobu 4 rokov odo dňa ukončenia poslednej zmluvy s Poskytovateľom.

V prípade jednania medzi Poskytovateľom a potenciálnym Užívateľom alebo záujemcom o uzavretie zmluvy, v rámci využitia testovacieho obdobia služby, ktoré nebolo zavŕšené uzavretím zmluvy, je Poskytovateľ oprávnený spracovávať poskytnuté osobné údaje po dobu 4 rokov od prvej komunikácie s Užívateľom smerujúcim k neuzatvoreniu zmluvy.

Faktúry vystavené Poskytovateľom sú v súlade s § 35 zákona č. 235/2004 Zb., o dani z pridanej hodnoty archivované po dobu 10 rokov od ich vystavenia. Z dôvodu nutnosti doložiť právny dôvod pre vystavenie faktúr sú po dobu 10 rokov odo dňa ukončenia zmluvy archivované aj zmluvy o poskytnutí služby uzatvorenej s Užívateľom.

Poskytovateľ spracováva osobné údaje ručne aj automatizovane. Poskytovateľ vedie evidenciu všetkých činností, a to ako ručných, tak automatizovaných, pri ktorých dochádza k spracovaniu osobných údajov.

d) Obchodné oznámenie

Obchodní sdělení jsou zasílány buď na kontakty Uživatelů na základě oprávněného zájmu Provozovatele, a to jen do doby, než vysloví Uživatel nesouhlas, nebo na základě výslovného souhlasu se zpracováním osobních údajů pro marketingové a obchodní účely. V případě, že Uživatel nemá zájem o zasílání těchto informací, může provést odhlášení své emailové adresy z tohoto odběru nebo jej na žádost odhlásí přímo Poskytovatel.

e) Informácie o právach subjektov údajov

Každá identifikovateľná fyzická osoba ako subjekt osobných údajov, ktorá preukáže totožnosť, má nasledujúce práva.

1. Právo na prístup k osobným údajom

ktoré zahŕňa jednak právo získať od Správcu (Prevádzkovateľa):

  • potvrdenie, či spracováva osobné údaje,
  • informácie o účeloch spracovania, kategóriách dotknutých osobných údajov, príjemcoch, ktorým osobné údaje boli alebo budú sprístupnené, plánovanej dobe spracovania, o existencii práva požadovať od správcu opravu alebo výmaz osobných údajov týkajúcich sa dotknutej osoby alebo obmedzenie ich spracovania alebo vzniesť námietku proti tomuto spracovaniu, práve podať sťažnosť na dozornom úrade, o všetkých dostupných informáciách o zdroji osobných údajov, pokiaľ nie sú získané od subjektu údajov, skutočnosti, že dochádza k automatizovanému rozhodovaniu, vrátane profilovania, o vhodných zárukách pri odovzdaní údajov mimo EÚ,
  • v prípade, že nebudú nepriaznivo dotknuté práva a slobody iných osôb i kópiu osobných údajov.

Zhora uvedené informácie a oznámenia požadované Užívateľom, poskytne Poskytovateľ bezplatne. V prípade opakovanej žiadosti bude Poskytovateľ oprávnená za kópiu osobných údajov účtovať primeraný poplatok.

Právo na potvrdenie o spracovaní osobných údajov a na informácie bude možné uplatniť prostredníctvom e-mailu na elektronickú adresu Poskytovateľa.

2. Právo na opravu nepresných údajov

Subjekt údajov (Užívateľ) má právo na opravu nepresných osobných údajov, ktoré o ňom bude Prevádzkovateľ spracovávať. Užívateľ má tiež povinnosť oznamovať zmeny svojich osobných údajov a doložiť, že k takejto zmene došlo.

3. Právo na výmaz

Subjekt údajov (Užívateľ) má právo na výmaz osobných údajov, ktoré sa ho týkajú, pokiaľ Prevádzkovateľ nepreukáže oprávnené dôvody pre spracovanie týchto osobných údajov. Prevádzkovateľ má nastavené mechanizmy na zabezpečenie výmazu osobných údajov v prípade, že už nie sú potrebné na účel, pre ktorý boli spracovávané.

Právo na výmaz osobných údajov môže Užívateľ uplatniť prostredníctvom e-mailu na elektronickú adresu Poskytovateľa.

Prípadný výmaz vykoná Poskytovateľ bezodkladne, najneskôr však do jedného mesiaca od obdržanej žiadosti zo strán Užívateľa.

4. Právo na obmedzenie spracovania

Subjekt údajov má do doby vyriešenia podnetu právo na obmedzenie spracovania, pokiaľ bude popierať presnosť osobných údajov, dôvody ich spracovania alebo pokiaľ podá námietku proti ich spracovaniu, a to prostredníctvom e-mailu na elektronickú adresu Poskytovateľa.

5. Právo na oznámenie opravy, výmazu alebo obmedzenia spracovania

Subjekt údajov má právo na oznámenie zo strany Prevádzkovateľa v prípade opravy, výmazu alebo obmedzenia spracovania osobných údajov. Ak dôjde k oprave alebo výmazu osobných údajov, bude Poskytovateľ informovať jednotlivých príjemcov, s výnimkou prípadov, keď sa to ukáže ako nemožné alebo to vyžaduje neprimerané úsilie.

6. Právo na prenosnosť osobných údajov

Subjekt údajov má právo na prenosnosť údajov, ktoré sa ho týkajú a ktoré poskytol správcovi, v štruktúrovanom, bežne používanom a strojovo čitateľnom formáte, a právo požiadať správcu o odovzdanie týchto údajov inému správcovi.

Pokiaľ nám v súvislosti so zmluvou o poskytovaní služieb alebo na základe súhlasu poskytne subjekt údajov osobné údaje a ich spracovanie sa vykonáva automatizovane, má právo od Poskytovateľa získať také údaje v štruktúrovanom, bežne používanom a strojovo čitateľnom formáte. Ak to bude technicky uskutočniteľné, možno údaje odovzdať aj Užívateľom určenému správcovi, ak bude riadne určená osoba konajúca za príslušného správcu a bude ju možné autorizovať.

V prípade, že by výkonom tohto práva mohlo dôjsť k nepriaznivému dotknutiu práv a slobody tretích osôb, nemožno žiadosti Užívateľa vyhovieť.

7. Právo vzniesť námietku proti spracovaniu osobných údajov

Subjekt údajov má právo vzniesť námietku proti spracovaniu jeho osobných údajov z dôvodu oprávneného záujmu správcu.

V prípade, že správca nepreukáže, že existuje závažný oprávnený dôvod na spracovanie, ktorý prevažuje nad záujmami alebo právami a slobodami dotknutej osoby, správca spracovania na základe námietky ukončí bez zbytočného odkladu. Námietku je možné uplatniť prostredníctvom e-mailu na elektronickú adresu Poskytovateľa.

8. Právo na odvolanie súhlasu so spracovaním osobných údajov

Súhlas so spracovaním osobných údajov pre marketingové a obchodné účely účinný od 25. 5. 2018 je možné kedykoľvek po tomto dátume odvolať. Odvolanie je potrebné urobiť výslovným, zrozumiteľným a určitým prejavom vôle, a to prostredníctvom e-mailu na elektronickú adresu Poskytovateľa.

9. Spracovanie údajov z cookies

Režim, kedy sú zhromažďované cookies súbory o Užívateľovi, je aktivovaný na základe súhlasu Užívateľa.

Zhromažďovanie cookies súborov vykonáva Poskytovateľ za účelom poskytnutia Služby a jej aktivácie.

Údaje z cookies je možné zamedziť nastavením webového prehliadača. Povolenie cookies súborov je však nevyhnutné na spustenie Služby. Pri zamedzení nastavenia cookies nemožno Službu plne aktivovať.

10. Automatizované individuálne rozhodovanie vrátane profilovania

Subjekt údajov má právo nebyť predmetom žiadneho rozhodnutia založeného výhradne na automatizovanom spracovaní, vrátane profilovania, ktoré by pre neho malo právne účinky alebo sa ho obdobným spôsobom významne dotklo. Prevádzkovateľ uvádza, že nevykonáva automatizované rozhodovanie bez vplyvu ľudského posúdenia s právnymi účinkami pre subjekty údajov.

11. Právo obrátiť sa na Úrad pre ochranu osobných údajov

Subjekt údajov má právo obrátiť sa na Úrad na ochranu osobných údajov Slovenskej republiky (https://dataprotection.gov.sk/).

f) Ochrana osobních údajů.

Poskytovateľ zhromažďuje a uchováva Užívateľom zadané osobné údaje prostredníctvom elektronických nosičov informácií v zabezpečenej databáze. Poskytovateľ chráni osobné údaje v maximálnej možnej miere pomocou moderných technológií, ktoré zodpovedajú stupňu technického rozvoja. Poskytovateľ vyhlasuje, že podnikol všetky možné, tj t.č. známe opatrenia, aby tieto údaje zabezpečil pred neoprávnenými zásahmi tretích osôb.

Užívateľ berie na vedomie, že k neoprávnenému prístupu k Obsahu Služby a jeho zneužitiu môže dôjsť použitím nevhodného (nedostatočne silného prístupového hesla.) Poskytovateľ nenesie zodpovednosť za prípadné neoprávnené zásahy tretích osôb, v dôsledku, ktorých tieto osoby neoprávnene získajú prístup /alebo k jeho Užívateľskému účtov a/alebo k príslušnej databáze Poskytovateľa a tieto údaje neoprávnene použijú, využijú, zneužijú alebo ich sprístupnia tretím osobám, iba za predpokladu, že preukáže, že podnikol všetky opatrenia na ich ochranu podľa pravidiel stanovených týmto ustanovením.

Každý Užívateľ (v postavení Správcu), tak nesie zodpovednosť za vlastné nastavenie vnútorných pravidiel pre zabezpečenie dostatočných technologických a organizačných opatrení, ktoré slúžia na maximálnu možnú ochranu a zabezpečenie osobných údajov a ktoré sú v súlade s nariadením EÚ č. (EÚ) č. 2016 /679, o ochrane fyzických osôb v súvislosti so spracovaním osobných údajov („GDPR“).

Poskytovateľ sa zaväzuje vyvinúť maximálne úsilie, aby nemohlo dôjsť k neoprávnenému alebo náhodnému prístupu k Obsahu Služby, najmä k osobným údajom, k ich strate či inému zneužitiu a zároveň sa zaväzuje, že Obsah užívateľa neposkytne tretím osobám. Poskytovateľ sa zaväzuje, že bude všetok obsah Užívateľa zálohovať raz denne, aby v prípade straty či scudzenia Obsahu, bola škoda čo najmenšia. V prípade úniku dát sa Poskytovateľ zaväzuje bezodkladne o tomto informovať Užívateľa (telefonicky, emailom).

V prípade zistenia akéhokoľvek porušenia zabezpečenia osobných údajov je Poskytovateľ povinný nahlásiť bez zbytočného odkladu a pokiaľ možno do 72 hodín od okamihu, keď sa o ňom dozvedel dozornému úradu a zabezpečiť primeranú nápravu.

g) Ďalší príjemcovia osobných údajov - spracovatelia.

Poskytovateľ pri plnení svojich záväzkov a povinností zo zmlúv využíva odborné a špecializované služby iných subjektov. Poskytovateľ ako správca je teda oprávnený poveriť tretiu osobu ako spracovateľa osobných údajov, pričom Poskytovateľ ako správca využije iba tých spracovateľov, ktorí poskytujú dostatočné záruky zavedenia vhodných technických a organizačných opatrení tak, aby dané spracovanie zabezpečovalo ochranu práv subjektov. Pokiaľ títo dodávatelia spracovávajú osobné údaje odovzdané od Poskytovateľa, spracovávajú osobné údaje iba v rámci pokynov od Poskytovateľa a nesmú ich využiť inak. Ide najmä o činnosť znalcov, audítorov, advokátov, programátorov IT systémov. S každým takýmto subjektom Poskytovateľ uzatvára zmluvu o spracovaní osobných údajov, v ktorej má spracovateľ stanovené prísne povinnosti k ochrane a zabezpečeniu osobných údajov. Spracovateľmi sú spoločnosti so sídlom ako na území Českej republiky.

Akékoľvek spracovanie osobných údajov je vykonávané na území EÚ. Poskytovateľ neodovzdáva osobné údaje do tretích krajín alebo medzinárodným organizáciám.

Poskytovateľ môže v rámci plnenia svojich zákonných povinností odovzdávať osobné údaje správnym orgánom a úradom stanoveným platnou legislatívou

Užívateľ berie na vedomie, že Poskytovateľ môže byť povinný poskytnúť osobné údaje na základe zákona alebo na splnenie svojej zákonnej povinnosti (napr. v rámci súdnych či správnych konaní).

h) Mlčanlivosť

Zamestnanci Poskytovateľa i ďalší príjemcovia osobných údajov, ktorí budú spracovávať osobné údaje Užívateľa, sú povinní zachovávať mlčanlivosť o osobných údajoch ao bezpečnostných opatreniach, ktorých zverejnenie by ohrozilo zabezpečenie osobných údajov. Táto mlčanlivosť pritom trvá aj po skončení záväzkových vzťahov s Užívateľom.

Bez súhlasu Užívateľa nebudú osobné údaje vydané žiadnej inej tretej strane.

IX.

Slevy z ceny, práva z vadného plnění,

Podmínky odstoupení od smlouvy

  1. V případě, že Uživatel poruší povinnosti stanovené zákonem nebo touto smlouvou nebo neuhradí řádně a včas cenu za Službu má Poskytovatel právo omezit užívání Služby. Opětovně zprovoznění Služby po nápravě vadného stavu je zpoplatněno dle ceníku Poskytovatele.
  2. Mimo výše uvedeného má Poskytovatel v případě, že Uživatel poruší povinnosti stanovené zákonem nebo touto smlouvou nebo neuhradí řádně a včas cenu za Službu nebo se prohlášení uživatele dle čl. V. odst. 1. a odst. 2. ukáže jako nepravdivé, má právo bez dalšího okamžitě odstoupit od smlouvy o poskytování Služby. Uživateli v takovém případě nevzniká nárok na vrácení zaplacené ceny za využívání Služby. Volba práva dle odst. 1 tohoto článku nevylučuje následně odstoupení od smlouvy (právo dle odst. 2 tohoto článku).
  3. Poskytovatel zaručuje základní parametry a dostupnost služby tzv. SLA (service level agreement) a to 98 % v příslušném zúčtovacím období. Do výpočtu SLA se nezahrnuje údržba dle čl. III. této smlouvy.
  4. Pokud dostupnost služby poklesne pod dostupnost garantovanou (SLA) má uživatel nárok na náhradu. Náhrada bude poskytnuta jen tehdy, pokud nárok na náhradu uživatel uplatní formou reklamace.
  5. Reklamace musí mít písemnou formu a musí být podána nejpozději do dvou dnů po opětovném zprovoznění Služby. Později podaná reklamace bude odmítnuta a uživatel ztrácí nároky na jakoukoliv náhradu.
  6. Reklamace musí být označena jako reklamace a musí obsahovat identifikaci uživatele, identifikaci Služby, popis důvodu reklamace a veškeré důležité skutečnosti, doba vzniku nebo doba zjištění důvodu reklamace, doba opětovného zprovoznění Služby a jméno kontaktní osoby.
  7. Poskytovatel je povinen vyřídit reklamaci do 30 dnů od jejího přijetí. Je-li reklamace oprávněná, má uživatel právo na náhradu.
  8. Podání Reklamace nemá odkladný účinek na úhradu ceny za poskytnutou Službu.
  9. Náhrada se stanoví jako dvojnásobek alikvótní části ceny za Službu, která z důvodu její nedostupnosti nemohla být využita.
  10. V případě jakéhokoliv porušení povinnosti sjednaných v čl. V odst. 1- 5 těchto Obchodních podmínek má oprávněná strana vůči povinné straně (ta, která porušila svoji povinnost) nárok na smluvní pokutu ve výši jedné měsíční platby, kterou uživatel hradí poskytovateli za používání Služby. Jestliže je závazek uživatele hradit platby za používání Služby v jiných než měsíčních intervalech, vypočítá se výše Smluvní pokuty jako částka roční platby za poskytování Služby/12.
  11. V případě prokazatelného úmyslného zneužití databáze Uživatele (např. prodej třetí osobě) má Uživatel nárok na smluvní pokutu ve výši 100.000,- Kč, mimo to má právo odstoupit od Smlouvy o poskytnutí služby.

X.

Vyloučení odpovědnosti

  1. Poskytovatel uživateli neodpovídá za jakoukoli přímou či nepřímou újmu či škodu, která Uživateli vznikne v souvislosti s používáním Služby, Obsahu Poskytovatele a v případě porušení povinností ze strany Uživatele, zejména pokud se jedná o ochranu hesla a přístupových údajů k uživatelskému účtu, a dále při poskytnutí nesprávných, nepřesných či neúplných údajů o uživateli při registraci.
  2. Poskytovatel dále uživateli neodpovídá za jakoukoliv přímou či nepřímou škodu, která uživateli vznikne v souvislosti s nedoručením emailu či doručením poškozeného či neúplného emailu.

 XI.

Závěrečná ustanovení

  1. Veškerá komunikace mezi Poskytovatelem a Uživatelem může být uskutečňována buď písemně či emailem. Komunikace ze strany Poskytovatele ve vztahu k jednomu či více Uživatelům může být Poskytovatelem uskutečněna rovněž formou zveřejnění určitého sdělení prostřednictvím internetových stránek Poskytovatele. Při použití některého se shora uvedených způsobů komunikace se má za to, že byla zachována písemná forma.
  2. Účinnost změn Obchodních podmínek. Jakékoliv změny těchto Obchodních podmínek nabývají účinnosti dnem určeným poskytovatelem, avšak ve vztahu ke každému uživateli pouze v případě, že uživatel s takovou změnou projeví souhlas. Za projevení souhlasu ze strany uživatele se považuje buď kliknutí na příslušné tlačítko vyjadřující souhlas se změnou Obchodních podmínek, nebo pokračování v používání služeb ze strany uživatele i po datu určeném poskytovatelem jako datum účinnosti změny Obchodních podmínek. Pokud Uživatel se změnami nesouhlasí, je povinen zdržet se užívání Služby po datu určeném Poskytovatelem jako datum účinnosti změny Obchodních podmínek. Pro vyloučení pochybností strany prohlašují, že Uživatel, který se již v minulosti zaregistroval v rámci užívání Služby přede dnem účinnosti těchto Obchodních podmínek a nadále na základě původní registrace užívá Službu, stává se bez dalšího Uživatelem dle těchto Smluvních podmínek a má za to, že provedl registraci ve smyslu čl. II. těchto Obchodních podmínek.
  3. Volba práva. Veškeré právní vztahy vznikající či které v budoucnu vzniknou mezi Poskytovatelem na straně jedné a Uživatelem na straně druhé v souvislosti s poskytováním Služby se řídí právním řádem České republiky.
  4. Prorogační doložka. Veškeré spory mezi Uživatelem a Poskytovatelem vzniklé v souvislosti s poskytováním Služby na základě těchto Obchodních podmínek budou s konečnou platností řešeny v občanském soudním řízení obecnými soudy České republiky s místní příslušností v Brně.
  5. Pro vyloučení pochybností a zajištění právní jistoty se smluvní strany dohodly, že na doručování písemné korespondence adresované druhé smluvní straně doporučenou poštou se užije fikce doručení tak, že jakákoliv listovní zásilka odeslaná druhé smluvní straně formou doporučené zásilky prostřednictvím České pošty, s.p., se považuje za doručenou třetím pracovním dnem ode dne jejího odeslání, nedojde-li k faktickému doručení Českou poštou, s.p. nebo osobním předáním dříve.
  6. Smluvní strany se dohodly, že veškeré právní vztahy vzniklé v souvislosti se Smlouvou a těmito Obchodními podmínkami se řídí zákonem č. 89/2012Sb, občanským zákoníkem, ve znění pozdějších předpisů.
  7. Tyto Obchodní podmínky jsou vyhotoveny v českém jazyce, česká verze je rozhodující i v případě, že bude vyhotoven překlad těchto smluvních podmínek do jiného jazyka.
  8. Účinnost. Toto znění Obchodních podmínek nabývá účinnosti dnem 01.04. 2018