Ochrana údajov a bezpečnosť systému Anabix CRM

Dobre si uvedomujeme, že zabezpečeniedostupnosť informácií je pre vaše podnikanie životne dôležité. CRM systém Anabix je preto navrhnutý tak, aby za všetkých okolností chránil dáta užívateľov.

Fyzické zabezpečenie dát v dátovom centre

  1. Vnútorné aj vonkajšie priestory centier sú 24 hodín denne monitorované kamerovým systémom.
  2. Pre prípad výpadku prúdu sú pripravené záložné zdroje energie s plne automatickou prevádzkou.
  3. Klimatizácia pre udržanie ideálnych prevádzkových podmienok serverov
  4. Zdvojené podlahy, plynové stabilné hasiace zariadenia

Zabezpečenie dostupnosti aplikácie

  1. Celé riešenie je pripojené k chrbticovej optickej sieti
  2. Nezávislé optické trasy
  3. Poskytovatelia internetovej konektivity
  4. Na serveroch prebiehajú zálohy dát, ako aj samotné aplikácie. Zálohovanie je viacvrstvové - tvoria sa tak každodenné operatívne zálohy, ako aj dlhodobejšie zálohy, ktoré sú uchované na špeciálne na tento účel zriadených serveroch, ktoré ležia mimo štandardnej infraštruktúry

Zabezpečenie sieťovej komunikácie

  1. Všetka komunikácia cez sieť je šifrovaná pomocou silného certifikovaného elektronického certifikátu (rovnaký typ používajú banky) od firmy GeoTrust, Inc. Vďaka tomu je úplne minimalizované riziko odpočúvania sieťovej komunikácie medzi Vašim počítačom a aplikáciou.
  2. Firewally sú nastavené tak, aby blokovali všetku nežiaducu alebo podozrivú prevádzku.
  3. Na serveroch je nainštalovaný antivírusový softvér, ktorý skenuje a prípadne neutralizuje podozrivé spojenia.

Zabezpečenie aplikácie a dát

  1. Samotný vstup do aplikácie je chránený unikátnym užívateľským menom a heslom.
  2. Anabix obsahuje nástroj pre správu užívateľských rolí, vďaka ktorému je možné definovať oprávnenia pre prístup k údajom.
  3. Všetky citlivé dáta uložené v systéme sú uložené v šifrovanej podobe.
  4. Máme nastavené prísne interné bezpečnostné predpisy, ktoré minimalizujú riziko zneužitia dát pracovníkmi, ktorí majú k údajom autorizovaný prístup.

Napojenie na Google služby

Na dosiahnutie čo najvyššieho užívateľského komfortu je Anabix CRM schopný sa vzdialene pripojiť k Vášmu Google účtu a pracovať s Vašimi dátami. Konkrétne si pri prepojení Anabix CRM – Google aplikácia hovorí o nasledujúce oprávnenie:

Kontakty Google – správa kontaktov
Pri vložení alebo aktualizácii kontaktu môžete vďaka prepojeniu nechať Anabix automaticky poslať kontakt do aplikácie Kontakty Google

Disk Google – zobrazenie súborov a zložiek
Možnosť pripojiť vaše súbory na Disku Google ako prílohu ku kontaktom, firmám, obchodným prípadom atď.

Kalendár Google – zápis do kalendára
Možnosť zapísať úlohu vytvorenú v Anabixe do niektorého z vašich kalendárov